Мінфін - Курси валют України

Встановити
15 лютого 2022, 18:30

Таскомбанк став партнером кампанії з платіжної безпеки #ШахрайГудбай, яку проводить Національний банк

14 лютого 2022 року Національний банк розпочинає Всеукраїнську інформаційну кампанію з платіжної безпеки #ШахрайГудбай. Вона стане продовженням першої подібної кампанії, яка успішно пройшла у 2020 році. Її мета — поліпшити обізнаність громадян про кібергігієну та сприяти формуванню культури безпечної поведінки у віртуальному просторі, а також нагадати про основні правила безпеки безготівкових розрахунків.

Тема кібербезпеки та платіжного шахрайства залишається актуальною в усьому світі і Україна не виняток. Зокрема, Національний банк констатує зростання активності шахраїв у минулому році.

«У минулому році на один мільйон гривень видаткових операцій із використанням платіжних карток на незаконні дії чи сумнівні операції припадало 65 гривень. Це не багато, але більше, ніж у 2020 році: тоді було 48 гривень, — сказав заступник Голови Національного банку Олексій Шабан. — Саме тому ми вважаємо, що потрібно нагадати громадянам про правила безпечних онлайн-платежів і поведінки у віртуальному просторі. Адже головна зброя проти шахраїв сьогодні — це обізнаність».

За інформацією Національного банку, в 2021 році українці частіше обирали безготівкові платежі та покупки онлайн, що зумовлювалося як продовженням карантинних обмежень, так і змінами у звичках користувачів платіжних карток. Це стимулювало шахраїв, які не полишали спроб ошукати громадян, зокрема і у віртуальному просторі. Найпопулярнішим методом шахрайства з платіжними картками в Україні, як і у світі, традиційно залишається соціальна інженерія, завдяки застосуванню якої люди самі переказують гроші аферистам або розкривають їм дані своїх карток.

«Ми переконані, що питання платіжного шахрайства необхідно розглядати комплексно і раді тому, що сьогодні банківський сектор, бізнес та кіберполіція вже вдруге об'єднують свої зусилля, щоб підвищити рівень населення в питаннях фінансової грамотності та фінансової безпеки. Звичайно, Таскомбанк, як один із системних банків країни, долучається до цього проєкту, — зазначив Артур Муравицький, Заступник Голови Правління Таскомбанку. — Впевнений, що разом ми досягнемо позитивних результатів у боротьбі за безпечні розрахунки та спокій клієнтів».

Вважливим напрямом кампанії стане роз’яснення простих правил, яких варто дотримуватися під час взаємодії з кіберпростором, зокрема у фінансових питаннях, — бажано мати окремий телефонний номер для взаємодії з фінансовою установою, зареєструвати його та «прив'язати» до своїх паспортних даних, уважно стежити за тим, де розміщується інформація про фінансовий номер, контролювати свій мобільний телефон і не залишати його без нагляду.

Інформаційна кампанія триватиме впродовж наступних трьох місяців у всіх регіонах України. У межах кампанії Національний банк разом із партнерами інформуватимуть громадян про те, як вберегтися від платіжного шахрайства, зокрема через оновлену тематичну вебсторінку (лендинг) #ШахрайГудбай із детальною інформацією про кампанію та правила поведінки у віртуальному просторі.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися