Стартувало голосування в номінації «Кращий мобільний додаток банків» премії FinAwards 2022, організаторами якої виступають «Мінфін» та finance.ua.
FinAwards 2022: Обирайте та голосуйте за «Кращий мобільний додаток» банків
У номінації беруть участь спеціалізовані додатки банків для управління банківськими рахунками за допомогою мобільних пристроїв, які дозволяють клієнтам самостійно та дистанційно відкривати депозити, сплачувати комунальні платежі, переказувати кошти на рахунки клієнтів інших банків.
У номінації беруть участь:
Neobank
Фішки:
— зручна та швидка онлайн реєстрація у додатку через «Дію»;
— оформлення карток Platinum, пластик або цифра, до того ж абсолютно безкоштовно.
— зручне оформлення розстрочки на операції з виписки та миттєвого кредиту на картку.
— миттєве відкриття віртуальних карток у гривні та валютах.
ПроКредит Банк
Фішки:
— можливість клієнту самостійно обирати фактор безпеки для входу та проведення трансакцій (смс-підтвердження чи підтвердження через MobileSign без прив'язки до мобільної мережі);
— можна здійснювати перекази у гривні за реквізитами без обмежень за сумою та кількістю;
— клієнту доступні в додатку до моментальної зміни всілякі ліміти по картці, які можна задати окремо до кожного типу трансзакції за сумою та кількістю операцій: оплата в інтернеті, зняття готівки, оплата в торгових мережах та перекази з картки на картку.
А-Банк
Фішки:
— наявність програми на платформі huawei;
— крута віддалена ідентифікація;
— можливість настроїти меню швидкі функції;
— повернутися до старого дизайну (барабан);
— англійська версія;
— темна тема.
Приватбанк
Фішки:
— 13,5 млн. клієнтів;
— сервіс надає можливість оплачувати послуги з карток будь-якого банку України; — перекази з картки на картку, поповнення мобільного, комунальні платежі — для користування сервісом реєстрація не є обов'язковою.
todobank
Фішки:
— супер-проста реєстрація — телефон та email. І доступ до функцій програми навіть без замовлення картки;
— додавання карток інших банків з подальшим їх повноцінним використанням у додатку;
— цифрова Prepaid картка;
— оплата комунальних послуг та передача лічильників в одному додатку;
— віддалена ідентифікація як у додатку, так і у відділеннях;
— повідомлення при закінченні терміну дії та при вже закінченому терміні дії картки;
— запит коштів в інших клієнтів.
Банк Форвард
Фішки:
— дистанційна відеоверифікація та підписання документів пальцем;
— комунальні та інші платежі без комісії;
— р2р перекази за номером телефону Visa Alias.
Ощадбанк
Фішки:
— оплата комунальних платежів, без комісії;
— широкий вибір методів аутентифікації (включаючи Touch ID та Face ID);
— віртуальний помічник Ощадик.
Кліринговий Дім
Фішки:
— широкий вибір методів аутентифікації: логін та пароль або графічний ключ/Fingerprint/Face ID.
monobank
Фішки:
— котики — образ продукту;
— нагороди у додатку, які клієнт отримує здійснюючи щоденні витрати;
— постійне поліпшення програми та додавання до нього не тільки корисних, але й приємних функцій. Наприклад, можливість додавати до коментаря з переказу яскраву анімацію або відправляти від імені Санти або Зубної Феї;
— закрита група бета-тестерів промоутерів;
— перший повністю автономний банк у смартфоні;
— безкоштовне поповнення мобільного;
— безкоштовне поповнення комуналки;
— 100500 фіч.
ПУМБ
Фішки:
— відсутність плати за комунальні платежі, у тому числі поповнення мобільних операторів за умови оплати у додатку;
— усі перекази (крім iban) без комісії;
— розроблені спеціальні звуки у додатку (транзакції/помилки/сповіщення);
— digital onboarding.
Креді Агріколь Банк
Фішки:
— низькі тарифи на платежі, висока швидкість роботи програми.
sportbank
Фішки:
— акцент на спорт, прагнення залучити українців до активного способу життя. Sportbank пропонує кешбек 10% на спортивні товари та послуги. Також щомісяця у розділі «Кешбек» оновлюються інші категорії, де можна отримати підвищений кешбек від окремих компаній-партнерів.
Глобус Банк
Фішки:
— з цікавих фішок можна відзначити легкий переказ коштів іншій людині, просто обравши його з адресної книги телефону (за умови, що той теж має GlobusPlus);
— безкоштовні зовнішні платежі до 10 тис. грн.
Правекс банк
Фішки:
— сканувати картку одержувача при переказах з картки на картку: програма може розпізнавати цифри картки та підставляти їх у реквізити, уникаючи введення цифр картки вручну;
— широкий вибір методів аутентифікації (включаючи Touch ID та Face ID).
Альфа Банк
Фішки:
— єдиний мобільний банк для ФО та ФОП;
— управління телекомунікаційними сервісами для клієнтів Київстар;
— інвестиції в мобільному банку — купівля/продаж акцій (єдині в Україні);
— онлайн-розстрочка у мобільному банку;
— управління підписками та токенами карток (прив'язка до мобільних пристроїв);
— сервіс Розділити рахунок/Зібрати гроші, послуга Скарбничка для заощаджень;
— поповнення карток банку через Apple Pay wallet;
— власне медіа Now всередині мобільного банку;
— персоналізація для кожного клієнта (настроюваний робочий стіл, звуки і стиль спілкування, персональні категорії кешбеку);
— актуальні реквізити для сплати податків — банк самостійно та автоматично створює шаблони для сплати ЄП та ЄСВ, клієнту достатньо запровадити лише суму податку;
— переказ валюти з рахунку ФОП на свій рахунок ФО в один клік без комісій 24/7 і без курсової різниці.
izibank
Фішки:
— гнучкий кешбек: єдині на ринку, хто пропонує клієнту на вибір 1% на всі покупки + 2% п'ятничний на розваги або щомісячно підвищений % на вибрані категорії;
— віртуальні карти (₴$€) + управління лімітами (зручно підв'язувати різні карти під різні потреби… оплата онлайн/підписки/і т.д.) №;
— фанові фічі: гейміфікація + приховати рахунок помахом руки.
Укрсиббанк
Фішки:
— онлайн-відкриття рахунків новим клієнтам без контактів зі співробітниками банку (спрощена верифікація);
— система мотивації EXTRA bilshe;
— сервіс для накопичень Dreams у мобільному додатку, що допомагає клієнтам накопичувати на мрії;
— PFM (детальний аналіз витрат і доходів клієнтів за категоріями, створення помісячних бюджетів за категоріями);
— чат з персональним менеджером для преміум клієнтів, оформлення угод/операцій у чаті;
— збір та оплата комунальних рахунків клієнтів за адресою;
— реєстрація клієнтів, у яких є тільки POS-кредити (немає картки банку), погашення таких кредитів з карток інших банків.
Таскомбанк
Фішки:
— можливість роботи у Системі не клієнтам банку.
O.Bank
Фішки:
— віддалена ідентифікація без приходу на відділення чи фотографування документів із видачею картки кур'єром;
— вигідний онлайн-шопінг із O.Bank.
ПРОГОЛОСУВАТИ
18 березня 2022 відбудеться церемонія нагородження переможців FinAwards 2022. Місце проведення: Freedom Hall, вул. Кирилівська 134.
Коментарі - 23
админы сайта Минфин
и финанс.юа …
Додумались прикрутить голосовалку через российский сайт из доменной зоны RU.
Formdesigner.ru
И теперь каждый проголосовавший украинец сам и добровольно передаст российскому ФСБ свои персональные данные…
Позорище да и только…
Большинство будет выбирать из 1-2 банков, в которых у него были зарплатные проекты или пенсионная карта.
Я использовал мобильные приложения ConcordBank, А-Банк, Приват, Моно, Альфа Банк, ПУМБ, O.Bank, УкрСиббанк их описание здесь не соответствует реальности и полноте.
Конкурс заказной — победит Монобанк, а остальные просто заплатят за участие в нем. Но может быть еще Приват из-за количества пользователей будет в лидерах.
Довольно неплохо поднялся А-Банк и Альфа-Банк за последний год, но у первого нет конкурентных преимуществ, а у второго стабильности в приложении и базовых функций, хотя интересная бонусная программа и курсы покупки валют онлайн.
Вы не единственный, кто использует мобильные приложения около десятка укрбанков.
Кстати, Монобанк — одно из лучших приложений и если он победит, то это будет заслуженной победой…
Конечно не преминули похвалить Альфу, хотя там большие проблемы с базовым функционалом, а о стабильности работы Sense слагают легенды.
Слоган «Что-то пошло не так» является крылатой фразой раздела отзывов от Альфа-банке.
Конкурс бессмысленный так как победит Монобанк, а вы опять про Альфа-Банк — очень жаль что вы читаете выборочно. Я не хвалил, а отметил прогресс, указав на недостатки, притом тех банков, где этот прогресс был замечен.
Приложение Sense единственное из всех приложений всех укрбанков, в котором постоянно «что-то идёт не так».
Возможно это и можно назвать прогрессом.
Ну, а Монобанк на сегодня действительно лучший, не зависимо от того, кто и как к нему относиться…
Можете не выделять в тексте ответа мой логин, отвечая на мои сообщения — сильно много чести.
Для того, чтобы знать законы Ньютона — не обязательно бросать камни с пизанской башни или сидеть под яблоней и ждать пока хоть одно яблоко не упадёт на голову.
Для того, чтобы быть в курсе дел в разных банках — не обязательно работать в каждом из них.
Аналогично и со всеми другими знаниями и фактами…
Спасибо за ваши советы, но я сам принимаю решения — что и в какой способ мне комментировать…
Значит давайте поговорим о практике и только о практике…
Из описанных вами восьми приложений укрбанков, с которыми вы лично работаете — в каких приложениях было больше всего отказов в выполнении ваших запросов — можете публично назвать это приложение?!
ПУМБ и Альфа-Банк практически одинаково генерят сообщения о недоступности сервисов с учетом частоты их использования.
Возможно у вас железо
очень китайское…
Из того, что видел собственными глазами…
Смартфоны — Samsung разных моделей S7, S8, S9…
С Монбанком на таком железе небыло никаких проблем.
С ПУМБом на таком железе тоже нет проблем.
И только с Sense на сертифицированных Samsung постоянные проблемы…
Голоса с сайта имеют 20% веса в оценке. 80% — это итоги тестирования рабочей группы «Минфина», которая проводит оценку более чем по 30 параметрам. Мы реально открываем счета во всех банках, которые подали себя в номинацию, скачиваем приложения и физически проводим различные тестовые операции.
«Голоса с сайта имеют 20% веса в оценке.
80% — это итоги тестирования рабочей группы „Минфина“»
Вы же организаторы голосования, а значит не имеете права
сами голосовать за то или иное приложение…
Или каждый год правила голосования меняются…
Сервис голосования (регистрации участия) хранит и передаёт персональные данные заинтересованным лицам согласно Федерального закона РФ #152-ФЗ «О персональных данных».
В политике конфиденциальности все расписано что, куда и для чего FormDesigner может передавать. Не нужно везде искать зраду!
Что касается формы голосования, то сервис в этом случае выступает обработчиком данных и в данном случае собирает минимум информации, для защиты от накруток: IP адрес и профиль в соц. сети. Все! Больше никаких данных вы ему не передаете!
https://formdesigner.ru/uk/privacy-policy.html
Украинская версия вэб-странички
на российском домене, который
хоститься в РФ — это выглядит круто…
Кстати, у них и техподдержка есть:
Наш e-mail: support@formdesigner.ru
Номер телефона: +7 499 113 06 72
«Не нужно везде искать зраду!»
Разве же это зрада — это просто успешный бизнес с россиянами.
Неужели самые посещаемые украинcкие интернет-издания
финансовой направленности minfin.com.ua & finance.ua
не могут привлечь российского поставщика услуг
для проведения голосования.
Конечно могут, и не только привлечь, но и заплатить
за эти услуги через ФОПа-прокладку.
Ну, а то, что на российском сайте останется информация обо всех
украинцах, принявших участие в голосовании — да кого это
должно волновать.
Кстати, злые языки говорят, что по информационному «слепку» компьютера
а также его «белому» ip-адресу можно найти не только провайдера,
но и адрес квартиры, из которой вещает такой ПК.
Ну, а то, что кроме ip-дреса, собираются еще и ФИО и e-mail-адреса
при авторизации через фейсбук, так это всё согласно правил сайта,
на которые вы давали ссылку…
Да и Федеральный закон РФ №152-ФЗ «О персональных данных»
никто в России не отменял, поэтому сайты из доменной зоны RU,
хостящиеся на территории РФ, однозначно подпадают под его действие.
С чем вас и поздравляю.
Ну а вы не стесняйтесь — голосуйте…
Работаю с приложением ПУМБ — ежедневно.
Ни разу не вываливался в недоступность того или иного сервиса, р2р-переводов, открытия депозитов или платежей по ЖКХ.
Аналогично и у моих знакомых.
Что там на вашем смартфоне периодически не работает в приложении ПУМБ — известно только вам…
А вот по Альфе постоянные «что-то пошло не так» вываливает с завидной периодичностью даже на элементарных операциях, типа открыть депозит…
Я рад за вас и ваших знакомых, но я пишу за личный опыт, а в ы со слов на форуме, что у кого-то что-то пошло не так.