Компанія CCloan стала переможцем «Української народної премії» у номінації «Сервіс кредитів (до зарплати)». Таку високу оцінку сервісу онлайн-кредитування поставило найвибагливіше та найоб'єктивніше журі — українські користувачі. Саме завдяки їхнім голосам та довірі, CCloan другий рік поспіль займає топову позицію у національному рейтингу найкращих товарів та послуг. Минулого року компанія забрала «срібло» у своїй категорії, цього року — піднялася на перший рядок.
«Народна премія підтверджує, що клієнти довіряють CCloan», — СМО Анна Мойсєєва про перемогу компанії
«Ми раді отримати таку високу оцінку від наших клієнтів. Завдяки їхній підтримці та вибору, а також злагодженій роботі команди CCloan ми зберігаємо лідерські позиції на ринку онлайн-кредитування. Ми зростаємо та розвиваємося заради наших користувачів. Саме підтримка клієнтів — головний стимул удосконалюватися», — коментує директор компанії CCloan Наталія Клєвакіна.
Зараз послугами CCloan користуються понад 1 500 000 українців, і щодня кількість клієнтів сервісу зростає. У тому числі завдяки неймовірно успішній рекламній кампанії «Льод тронеться, коли до CCloan дотронешся!» за участю бренд-амбассадора Олі Полякової. І тепер кожен українець точно знає: CCloan вміє здійснювати мрії!
Команда CCloan завжди прагне бути надійною підтримкою для своїх клієнтів, що особливо актуально у період пандемії, фінансові наслідки якої відчув на собі кожен четвертий українець. У цей нелегкий час, коли люди мають фінансові труднощі, сервіс запустив акцію «Даємо гроші, а до них ще гроші». Нові клієнти CCloan отримують не лише позику під 0,01%, а й кешбек 5%, а також грошовий бонус 100 грн за пролонгацію — чудову фінансову підтримку, коли вона так потрібна.
«Українська народна премія» — це підтвердження того, що наші клієнти нам довіряють, а це найцінніше у нашому бізнесі. Ми в CCloan постійно спілкуємося зі своїми користувачами, чудово розуміємо їхні проблеми та стаємо для них надійним фінансовим партнером. Нові програми лояльності, акції, першокласний сервіс, ми вдосконалюємося для того, щоб клієнтам було комфортно з CCloan. І попереду у нас ще багато амбітних цілей та цікавих проєктів", — вказує маркетинг-директор компанії CCloan Анна Мойсєєва.
Цього року компанія CCloan вже неодноразово підтвердила своє лідерство на ринку небанківського кредитування. Так, сервіс забрав «Фінансовий Оскар» у номінації «Найкращий онлайн кредит» від журналу «Бізнес», став «Переможцем рейтингу мікрофінансових організацій України» від незалежного порталу Finance.ua, «Найкращою МФО онлайн» за версією «Банкіръ», отримав дві «бронзи» на FinAwards 2021 за «Найкращу рекламну кампанію» і як «Найкраща МФО онлайн» і взяв «срібло» у номінації «Найкращий сервіс мікрокредитування» від Payspace Magazine Awards 2021.
Довідка: «Українська народна премія» — щорічний національний проєкт, націлений визначити найкращі товари та послуги, що представлені в Україні. Свій вибір роблять самі клієнти: прозора система голосування дозволяє стежити за результатами, щоб унеможливити будь-які маніпуляції.
Коментарі - 10
Реклама вранья стала нормой, мы живем в мире вранья где нет ответственности за это!
Минфин. Уважайте себя. Пока Вас уважают еще.
які користувачі? користувачі чого? користувачі сслоан чи користувачі інтернету?
чому дали «народну премію», я не голосував, мої знайомі теж. Значить яка вона тоді «народна»?
«Свій вибір роблять самі клієнти» а це як? чому тоді номінація «народна», а не «вибір бомжів № 1»? додали в договір обов’язкову галочку «я голосую за сслоан в усих недолугих голосуваннях»?