Мінфін - Курси валют України

Встановити
6 грудня 2021, 10:23

Новий мобільний банк — черговий крок на шляху цифрової трансформації Ощадбанку

У перший день зими державний Ощадбанк презентував новий мобільний додаток. Учасниками яскравої презентації стали понад сотня відвідувачів, серед яких були не лише журналісти та представники банку, а й клієнти та партнери.

Новий додаток — новий талісман

Відразу на вході гостям презентували Ощадика — новий талісман банку, «відповідальний» за оновлений додаток. «Фінанси непроста, навіть, складна справа, тому позитивні емоції зайвими точно не будуть», — зазначив «хрещений батько» Ощадика Андрій Федорів, засновник та керівник однойменної агенції, що допомагає Ощадбанку змінюватися впродовж майже 8 років.

Створення нового мобільного банку стало частиною цифрової трансформації Ощаду, тому саме його цифровій трансформації була присвячена презентація Сергія Наумова, голови Ощадбанку. Він нагадав присутнім, що на початку 2000-х років, коли в Україні з’явився перший мобільний додаток, державний банк був типовою ощадкасою і тільки-но встановив перший банкомат. Перший мобільний додаток був запущений банком тільки у 2012 році.

У 2014 році 80% усіх трансакцій Ощадбанку були касовими.

Цифрова революція

За останні 7 років у розвитку банку відбулося карколомне прискорення. Внаслідок цього Ощадбанк став одним із лідерів карткового ринку, що посідає друге місце за такими показниками як:

  • банкоматний парк (3,3 тис одиниць)
  • парк торгівельних PoS-терміналів (78 тис одиниць)
  • парк платіжних терміналів (3,2 тис штук)

Ощадбанк став активним учасником процесу впровадження cashless-інновацій. Наприклад, за його участі у 2015 році вперше у столичному метро з’явилася можливість розрахуватися карткою. Також Ощад популяризує безготівкові розрахунки на масових заходах. Зокрема, під час останнього музичного фестивалю «Atlas Weekend» 114 торгівців використали 600 PoS-терміналів, через які за тиждень пройшло 270 тис транзакцій на 46 млн грн!

Ощад підтримує розвиток безконтактних платежів, зокрема, розрахунків токенізованими картами — смартфонами, годинниками, каблучками за технологіями Apple Pay та Google Pay. Таких NFC-транзакцій клієнтами банку було здійснено на 13,2 млрд гривень.

Не дивно, що за останні 7 років структура платежів докорінно змінилася: у 2021 році тільки 10% операцій здійснювалися через каси банку, тоді як 90% — через дистанційні канали обслуговування.

За словами Сергія Наумова, наразі мобільним додатком Ощадбанку користуються майже 6 млн клієнтів банку і це — другий показник по ринку.

Зручний та сучасний

Безпосередньо новий мобільний застосунок презентував член правління Ощадбанку Антон Тютюн, що відповідає за роздрібний бізнес Ощаду вже понад 10 років.

За словами банкіра, новий додаток «Мобільний Ощад» більш сучасний у порівнянні з попередньою версією. Зокрема, завдяки новій платформі, зручному та зрозумілому інтерфейсу, він дозволяє здійснювати операції швидше, лише у кілька «кліків». Для порівняння: у старій версії мобільного банку від Ощаду чимало функцій було заховано надто глибоко. Загалом у новій версії додатку кількість кліків для здійснення однієї трансакції зменшилась у середньому з п’яти до одного! Планується, що новий додаток повністю замінить стару версію — «Ощад 24/7» — впродовж наступного 2022 року.

«Зворотний зв'язок, який ми отримуємо від клієнтів, дав нам можливість створити саме такий додаток, яким вони хочуть його бачити. Зрозумілий інтерфейс, технологічність та емоційна складова роблять новий мобільний додаток Ощадбанку набагато зручнішим. Упевнений, що дедалі більше клієнтів використовуватимуть «Мобільний Ощад» замість візиту до банку, адже ми створили справжнє «відділення у смартфоні», — впевнений Антон Тютюн.

За його словами, на розробку «Мобільного Ощаду» знадобилося 2 роки. Він побудований на сучасній платформі Flutter, яка забезпечує швидкість впровадження змін, гнучкість системи та підвищує її продуктивність.

Антон Тютюн підкреслив, що нинішній варіант — це лише платформа для подальшого розширення функціоналу, що відбуватиметься впродовж наступного року. Зокрема, банк планує ще два суттєвих оновлення. Та незважаючи на це, вже зараз за функціоналом новий додаток повністю задовольнить ключові потреби клієнта: тут представлено 95% найбільш популярних операцій.

Окрему увагу керівники банку приділили дизайну «Мобільного Ощаду», що розроблений у партнерстві з міжнародною компанією Alty. Попри те, що банкінг часто-густо асоціюється з консервативним дизайном, «Мобільний Ощад» руйнує цей шаблон.

«У 2021 році Ощад здійснив оновлення цифрових каналів. Ключовим є перезапуск мобільного додатку. „Мобільний Ощад“ — принципово новий за всіма параметрами. Ми змінюємо його не лише ззовні, а й протягом 2021−22 років повністю оновлюємо і доповнюємо функціонал. Зміна платформи дасть можливість отримувати мобільні сервіси набагато швидше. Система стала більш стабільною і здатною витримувати будь-які навантаження в пікові години», — резюмував Сергій Наумов.

Тест-драйв нашвидкуруч

Бажаючі могли оцінити переваги новинки під час експрес тест-драйву.

Загальне враження: простий та зрозумілий мобільний банк, який буде ближчим за найближче відділення банку та вміє майже все, хіба що готівку не видає.

Порівняно із попереднім додатком у «Мобільного Ощаду» можна відзначити наступні переваги:

  • інтуїтивно зрозумілий інтерфейс;
  • проста реєстрація та вхід за номером телефону;
  • кожен користувач може налаштувати зручний для себе порядок відображення продуктів;
  • можливість аналізу історії операцій для кредитів, депозитів та поточних рахунків;
  • керування картками та рахунками, контроль використання лімітів;
  • отримання у додатку реквізитів картки — номера картки та CVV.

Зупинімося на основних перевагах «Мобільного Ощаду» більш докладно:

1. Для реєстрації у новому застосунку не треба складних процедур. Достатньо ввести номер телефону та код, що надійде у SMS. Потім ввести PIN-код картки для підтвердження реєстрації.

На завершення слід придумати зручний логін та надійний пароль.

При цьому користувачам старого додатку «Ощад 24/7» для реєстрації у новому застосунку достатньо ввести номер телефону/логін та пароль.

2. У клієнтів є можливість отримувати інформацію про стан усіх своїх рахунків та карток з переглядом історії операцій та формування виписок, встановлювати та контролювати ліміти різних типів операцій. Є легкий доступ до реквізитів картки для її поповнення.

3. Дуже зручно, що можна налаштувати додаток під себе: обрати основну картку, встановивши черговість відображення продуктів.

4. Додаток надає можливість заощаджувати тимчасово вільні кошти, розміщуючи їх на спеціальному картковому рахунку «Мобільні заощадження» або ж на строковому депозиті.

5. Переказ коштів за кілька кліків між картками Ощаду можливий за номером телефону, або номером картки — для переказів клієнтам інших банків.

6. Важлива функція з онлайн-обміну валют також доступна у новому додатку!

7. Це був би не Ощадбанк, якби не було можливості зручно сплатити за комунальні послуги! А у новому додатку це можна зробити зручно, швидко та без черг! Понад 1000 послуг з усіх регіонів України вже в додатку.

8. Аби максимально заощадити час, можна створювати шаблони платежів, поповнення депозитів, погашення кредитів. Також можна налаштувати регулярні платежі, наприклад, поповнення мобільного.

9. Звичайно ж, доступною є уся інформація про наявні кредити з можливістю їх погашення!

«Мобільний Ощад» вже доступний клієнтам на Android та iOs.

Ліцензія НБУ № 148 від 05.10.2011

Коментарі - 10

+
+15
044blog
044blog
6 грудня 2021, 12:08
#
Яке ж воно кумедне)
+
+43
Артур М.
Артур М.
6 грудня 2021, 12:56
#
Останніми роками Ощад дійсно дуже прогресує в плані клієнтського сервісу. Молодці. Чого не скажеш про приват і ексім.
+
0
ramarren
ramarren
6 грудня 2021, 13:18
#
Ексім в ці ж роки відмовляється від індивідуальних клієнтів, що логічно: це не його поле діяльності, та й державні банки не мають конкурувати один з одним.
+
+17
Артур М.
Артур М.
6 грудня 2021, 14:00
#
Будь яка діяльність — це люди. Між собою співпрацюють не підприємства, чи банки, а живі люди. Яка б не була у тебе B2B оганізація, це жодним чином не відміняє сервіс, підбір песоналу, їх ввічливість та ін.
+
+6
ramarren
ramarren
7 грудня 2021, 13:19
#
І що? «Живому» директору заводу, який бере кредит для імпорту устаткування, потрібний один сервіс, а «живому» робітнику цього заводу, який бере кредит на придбання телефону, — інший. Перший іде в Ексімбанк, другий звертається в Ощад, скоріше за все прямо в магазині до агента або використовує кредитну картку. Так зрозуміло? =)
+
+6
Артур М.
Артур М.
7 грудня 2021, 17:10
#
Не зрозуміло тільки вам, що будь ти хоч CFO найкрутішої корпорації, коли ти приходиш в старе зачухане відділення, нариваєшся на хамство і непрофесіоналізм людей, що там сидять, це якщо йому ще пощастить потрапити в робочі години цього спеціаліста, наступного разу ти туди не прийдеш.
+
0
ramarren
ramarren
8 грудня 2021, 13:34
#
Звичайно, що не зрозуміло: в якому місці цієї статті, присвяченої новому застосунку Ощадбанка, написано про «старе зачухане відділення» і «хамство» Ексімбанку? Поясніть. До того ж Ексімбанк за останні роки закрив багато роздрібних відділень, але можливо і дійсно залишив спеціально тільки «старі і зачухані» — хоча особисто таких не бачив, але всі і не перевіряв.

Щодо хамства — це характеристика окремих працівників, а не якихось банків в цілому. Проте якщо у вас є інформація про особливо хамливі банки — можете описати це у відгуках на Мінфіні, людям буде цікаво почитати, банк можливо зробить висновки, а ви — отримаєте шанс заробити гроші за найкращий відгук.
+
0
Артур М.
Артур М.
9 грудня 2021, 11:20
#
Ви коментували мій пост про Ощад, де я порівняв його в кращу сторону з іншими госами. Оффтоп пішов як раз таки з вашої сторони, ви зав"язали цю непотрібну переписку про ексім. Ексім досі працює по графіку з 9−17, з обідом. Про що ми говоримо, в 2022 році вони не можуть плаваючий обід своїм людям придумати. Ексім — це придворна помийка, яка видає кредити державним коштом, які навіть не планують повертати.
+
0
ramarren
ramarren
9 грудня 2021, 13:32
#
Ексім — це придворна помийка, яка видає кредити державним коштом, які навіть не планують повертати.

Повністю погоджуюсь. Так було раніше стосовно корпоративних клієнтів, варто сподіватись, що це буде змінюватись разом з переорієнтацією банку.

Щодо іншого, ви вочевидь не володієте контекстом того, про що намагаєтесь дискутувати. Ще років 5 тому Ексім був одним з небагатьох банків, які обслуговували населення навіть по суботах і до 19 години (звичайно, не всі відділення, але такі були), а перерви офіційно взагалі не було, співробітники підміняли один одного по черзі. І, знов-таки, хамста я там не помічав. Але потім цей банк став змінювати стратегію, і тепер ви дивуєтесь, чому там щось відбувається в 2022 році, який ще не настав. Я і пояснюю чому, — і в принципі це правильно згідно з обраною ними стратегією.
+
0
APREL1982
APREL1982
7 грудня 2021, 23:55
#
А толк с этого приложения если тарифы, комиссия всё осталось по старому
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися