Чи можна в Україні протягом місяця дати старт власному бізнесу, відкрити магазин, що окупиться, та в найближчій перспективі отримувати пристойний прибуток, пропорційний докладеним зусиллям? Так, якщо обрати бізнес-модель, що працює в сучасних реаліях.
Відкрити власний магазин за місяць з доходом від 650 тис на рік: як це працює
Даємо відповідь на найпоширеніші питання та розповідаємо про учасників програми франшизи від Dnipro-M, яким за короткий термін вдалося побудувати успішний бізнес у різних українських містах.
Що таке франшиза Dnipro-M?
Dnipro-M — український бренд інструментів для будівництва та ремонту, знаний на вітчизняному ринку з 2011 року. Мережа стрімко зростає: якщо у 2019 році в Україні налічувалося 73 салони майстерності, то у 2020 році — 155, а у грудні 2021 року — вже понад 400. Салони розташовані у 182 містах, а кількість клієнтів мережі нараховує 1,5 млн осіб.
Програма франшизи від Dnipro-M — це готова бізнес-модель, яка працює в українських умовах, адже її створили, спираючись на багаторічний досвід та напрацювання мережі салонів майстерності.
Як швидко я зможу відкрити свій салон майстерності?
Програма передбачає відкриття салону майстерності протягом 1 місяця.
«Свій салон я відкрив дуже швидко — за місяць. Мав власне приміщення, переобладнав його, — розповідає Ярослав Бурбан з Ланівців. — Можу з гордістю сказати, що тепер в моєму місті це найкрасивіший за дизайном магазин».
Ярослав Бурбан з Ланівців
Скільки потрібно інвестувати у розвиток бізнесу?
Розмір інвестицій складає від 1 млн грн та залежить від міста, в якому відкриватиметься салон, а також площі та особливостей самого приміщення. Участь у програмі не потребує паушального внеску та сплати роялті.
Коли мій салон окупиться та на який заробіток я можу розраховувати?
Середній термін окупності салону — 1,5 року, однак найбільш успішним франчайзі вдалося компенсувати витрачені кошти протягом 1 року. Заробіток партнера програми складає від 650 тис грн на рік. Франшиза передбачає безпеку інвестицій: якщо салон майстерності не задовольнив очікування власника, компанія готова повернути вкладені кошти (до 70% інвестицій).
«Мій салон майстерності відкрився у червні цього року. За три дні відкриття ми заробили 600 тис грн. Це був рекорд. Наступні місяці виторг складав близько мільйона», — розповідає Богдан Плясун з Камінь-Каширського.
Богдан Плясун з Камінь-Каширського
В яких містах діє програма франшизи?
Франшиза від Dnipro-M діє в різних за чисельністю населення українських містах. Але як показує практика, найоптимальніші умови для роботи салонів у населених пунктах, де мешкають понад 10 тисяч осіб.
Хто і як мені допомагатиме?
З кожним учасником партнерської програми індивідуально працюють три менеджери — з франчайзингу, постачання та реклами. Компанія надає франчайзі готові стандарти роботи та обслуговування покупців, інструменти продажів та просування товарів, рекламні матеріали, автоматизовану систему поповнення залишків та необхідне програмне забезпечення. Партнерам не потрібно піклуватися про те, як та чим оздобити свій салон, адже під час підготовки до відкриття дизайнери розробляють інтер'єр та зовнішнє оформлення, адаптовані під конкретне приміщення.
Успіх салону майстерності — це результат особистої включеності власника у всі процеси.
«Якщо хочеш, щоб бізнес був успішним, потрібно бути готовим до того, що це робота 24/7. Ти лягаєш спати, розмірковуючи, що і як можна покращити у своєму магазині. Прокидаєшся і думаєш, як вдосконалити сервіс, що нового втілити», — ділиться Сергій Коломоєць, який відкрив 10 салонів майстерності у Запоріжжі .
Сергій Коломоєць із Запоріжжя
Для власників франшизи, а також працівників салонів майстерності компанія розробила програми тренінгів (з технік продажів, роботи з інструментами, презентації новинок та інші). Також всім франчайзі допомагають в оцінці кандидатів на посаду продавця, адаптації та навчанні персоналу.
Який план дій?
Після подання заявки на офіційному сайті франшизи з кандидатами зв'язуються менеджери Dnipro-M та уточнюють умови програми, згодом проходять зустрічі онлайн та офлайн. Протягом 5 днів партнер вживу знайомиться з роботою салону майстерності Dnipro-M у своєму місті. Після цього починається вибір місця для майбутнього салону та підготовка фінансової моделі: менеджери компанії надають детальні розрахунки щодо очікуваних витрат, виручки та показників ефективності. Також фахівці вивчають приміщення та детально розписують усі кроки, необхідні для відкриття.
Пройшовши попередні етапи, франчайзі разом з івент-менеджерами Dnipro-M святково відкриває свій салон. З цього моменту починається повноцінна робота салону майстерності, яка включає в себе супровід та підтримку бізнес-партнера на щоденній основі.
Володимир Ющишин з Івано-Франківська
«Якщо є можливість, нею варто скористатися, — переконаний Володимир Ющишин з Івано-Франківська. — Поки є міста, де можна відкрити свій салон, боятись не потрібно — треба діяти!»
Щоб приєднатися до команди Dnipro-M та відкрити салон майстерності, заповнюйте заявку за посиланням або телефонуйте 0 800 200−500.
Коментарі - 19
Одне з джерел заробітку жителів того регіону — літом збирають чорниці. Відкрили магазин якраз в сезон заробітку — коли всі при грошах. Плюс відкладений попит. Плюс про відкриття магазину взнало все місто і пів району. Відсутність конкурентів…
Ще потрібно розділяти такі поняття як «валовий дохід», «чистий дохід»… Тобто слово «заработали» — це цифра якою можна дуже маніпулювати…
Я поняв ще одну з важливих причин чому магазин в Камінь-Каширську такий успішний. Цей рейон Волиньської області не газифікований. Полісся. У всіх навколишніх селах хати опалюють дровами. Кругом ліси. Бензопила потрібна в кожному дворі.
А в Києві, кому потрібні бензопили?