Державний Ощадбанк не планує запускати програми кешбеку — карткового сервісу, нині популярного особливо серед необанків. Причина — безперспективність цього напряму. Про це «Мінфіну» повідомив Антон Тютюн, член правління Ощадбанку, відповідальний за роздрібный бізнес, у кулуарах презентації нового мобільного додатку.
Ощадбанк не планує запроваджувати кешбек: безперспективна тема
Винне зниження інтерчейнджу
Банкір вважає, що інші банки будуть змушені згортати програми кешбеку через зниження карткової комісії інтечейндж. «Колись ця комісія становила 2%, потім 1,8% і ось тепер 1,2% і продовжуватиме знижуватися. За рахунок чого виплачувати кешбеки?» — розмірковує Антон Тютюн.
Як відомо, з 26 листопада міжнародні платіжні системи знизили інтерчейдж до 1,2% від суми операції відповідно до домовленостей, досягнутих раніше з НБУ та схвалених АМКУ.
Після цього провідний необанк — monobank — повідомив про «програш битви за клієнтів» і вимушене зниження кешбеку на 25%.
Передісторія
Ще цього літа голова Ощадбанку Сергій Наумов не виключав впровадження кешбеку Ощадом, якщо цього вимагатиме ринок та запити клієнтів.
Зазначимо, що найбільший роздрібний банк країни Приват також не пропонує клієнтам кешбеку в класичному вигляді.
Коментарі - 16
а клиентов хоть пруд пруди…
Может не только в кешбэке дело.
«Якби були дані по зміні клієнтів Привату»
Эти данные есть в открытом доступе — было бы желание ими воспользоваться…
К сведению, Приватбанк национализирован 18 декабря 2016 года.
Данные по активным картам Привата
в период национализации и на сегодняшний день:
2016−10−01 = 16,866 млн
2017−01−01 = 17,500 млн
2021−10−01 = 23,305 млн
Справочно…
Количество пенсов 11,2 млн, из них:
— 3,70 млн через Укрпочту;
— 3,99 млн через Приват;
— 2,79 млн через Ощад;
— 0,72 млн через остальные банки.
Так что не одними пенсами
живёт Приватбанк…
https://privatbank.ua/cpa/pidsumky
активных клиентов физиков (т.е. не «активных» карт, а именно физиков. А карты они стараются раздавать побольше. Мне 1 раз в 2 недели точно бот звонит предлагает карту)
в 2019 — 17,2 млн.
в 2020 — 17,8 млн. Т. е. в на начало 2021 - 23,3 млн. физиков вряд ли будет
И это не данные независимого эксперта, а самого Привата
«в 2019 — 17,2 млн.
в 2020 — 17,8 млн. «
и где вы увидели в этих цифрах отток клиентов,
если по факту есть прирост на 600 тысяч за один год.
Если бы все укрбанки подавали в НБУ информацию не только об эмитированных и активных картах, а и о количестве клиентов, а НБУ публично озвучивал эту инфу ежемесячно или ежеквартально, тогда имело бы смысл обсуждать эти цифры…
Толку от того, что вы нашли по Привату пару цифр, а как сравнивать количество клиентов Привата с количеством клиентов Альфы, где у многих клиентов тоже кроме кредитной карты есть и дебетовая Хамелеон.
Вот и приходиться сравнивать только по активным картам — ведь только эта информация периодически публикуется НБУ в открытом доступе…
1. Велика комісія за платежі по реквізитам (після 20к в місяць)
2. Недороблені SWIFT перекази. Раніше їх не було зовсім, тепер вже є, але тільки через звернення у підтримку (
С учетом налога получается 0,5%.
Толку с такого кешбэка?
Когда начисляют бонусы, балы, мили и прочие «плюшки» за покупки — это не кешбэк, а программа лояльности…