Мінфін - Курси валют України

Встановити
19 листопада 2021, 18:36

Комерційний Індустріальний Банк став переможцем у номінації «Найкращий Банк з індивідуального підходу до Клієнтів — 2021»

Для ComInBank це не просто нагорода — це основа бізнесу, яка закладена у сервісну модель обслуговування.

Голова Правління банку Тетяна Путінцева наголосила, що для команди ComInBank велика честь отримати цю нагороду. Оскільки саме вона повністю корелює з філософією індивідуального підходу до клієнта. У час надзвичайно стрімкого розвитку технологій, автоматизації та роботизації всіх процесів, справжньою цінністю залишається щире та чесне ставлення до клієнта.

Немає ідеальних систем, які б мали імунітет до людського фактора. Разом з тим, наполеглива робота з персоналом дозволяє мінімізувати ризики. Саме тому у ComInBank діє потужна система тренінгів персоналу. Ми наполегливо працюємо над підвищенням якості обслуговування, стимулюємо наших працівників до розвитку своїх «soft skills». У наш час вже замало просто якісно робити свою роботу: потрібно розвивати свій емоційний інтелект.

Робота ComInBank має цілком конкретні результати. Активи банку перевищили 8 млрд гривень, і банк вже увійшов у ТОП — 27 українських банків. Банк має одні з найкращих показників зростання по системі. І головна причина цього зростання — отримана від клієнтів довіра.

Довіра — річ, яку важко оцінити у цифрах, але сьогоднішня нагорода переконливо свідчить, що ComInBank знаходиться на вірному шляху.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися