Альфа-Банк Україна запропонував клієнтам можливість віддаленої повторної ідентифікації. Раніше кожному клієнту — фізичній особі відповідно до українського законодавства потрібно було надавати банку актуальні дані документів щоразу, коли закінчується термін дії паспорта або настав час замінити фото за віком (25 і 45 років), а також періодично раз на кілька років. Для цього необхідно було прийти до відділення та зробити копії документів, скориставшись допомогою співробітника банку.
Альфа-Банк Україна запустив повторну ідентифікацію клієнтів у Sense через сервіс Дія
Завдяки плідній співпраці Альфа-Банку Україна та Міністерства цифрової трансформації цей процес став електронним у повній відповідності до вимог законодавства: з будь-якої точки світу, через цифровий банк Sense SuperApp, у три простих кроки.
«Таке рішення співзвучне нашій стратегії: спрощувати процеси, робити їх швидшими та доступнішими дистанційно для наших клієнтів. І це було б неможливо без залучення команди Міністерства цифрової трансформації та держави у смартфоні Дія, — коментує Андрій Гриценюк, ІТ-директор Альфа-Банку Україна. — За перший тиждень послугою скористалося понад дві тисячі клієнтів, що свідчить про те, що нам вдалося налагодити корисний процес, потрібний та зрозумілий клієнтам. Сподіваюся, невдовзі він стане новим стандартом для фінансової галузі».
Дистанційне оновлення документів та персональних даних автоматизовано та повністю відповідає всім регуляторним вимогам. Документи змінюються одночасно у всіх інформаційних системах банку.
Додатково Sense SuperApp сам нагадає про необхідність підтвердити чи оновити документи, якщо настав час. Клієнтам, для яких це актуально, висвітиться повідомлення «Почати актуалізацію даних». Потрібно перейти за цим посиланням та передати свої оновлені дані до банку через сервіс Дія лише за п’ять хвилин.
Далі — більше, щоб для клієнта все стало ще простіше.
Коментарі