Райф продовжує розширювати перелік послуг, які стають доступними бізнес-клієнтам для вирішення основних операційних питань дистанційно.
Новини компанії
2 листопада 2021, 15:07
У Райф Бізнес розширено перелік дистанційних послуг бізнес-клієнтам
Уже доступні нові* послуги віртуального відділення:
- Відкриття поточного рахунку у національній/іноземній валюті;
- Відкриття поточного рахунку для зарахування цільових коштів у національній валюті (*2604);
- Випуск додаткової бізнес-картки до карткового рахунку;
- Перевипуск бізнес-картки;
- Зміна пакету обслуговування;
- Підключення послуги еквайрингу і встановлення POS-терміналу.
*Звертаємо увагу! З метою надання вказаних послуг дистанційно, підпис відповідних заяв або договорів здійснюється між клієнтом і банком з використанням ключів КЕП.
Нагадуємо, що віртуальне відділення Райф Бізнес надає наступні послуги:
- Проходження повторної ідентифікації;
- Замовлення виписки за рахунками;
- Замовлення довідок за рахунками та кредитами;
- Замовлення інформації згідно аудиторського запиту;
- Замовлення готівки (зняття з рахунку у відділенні Райфу або доставка інкасацією в офіс клієнту).
Для дистанційного обслуговування клієнти Райфу можуть:
- для замовлення послуг та електронного документообігу використовувати новий Raiffeisen Business Online;
- щодо всіх питань поточного обслуговування зателефонувати по номеру: 0 800 505−045;
- щодо валютних операцій та валютного регулювання звертатися по телефону: 0 800 500−025.
Джерело:
Мінфін
Коментарі