Мінфін - Курси валют України

Встановити
18 жовтня 2021, 16:48

На тлі успіху «Гри в кальмара» злетіли акції корейських медіа-компаній

Акції південнокорейських компанії злетіли на тлі успіху «Гри в кальмара». Він став найбільш популярним серіалом Netflix. Про це повідомляє РБК.

На тлі успіху «Гри в кальмара» злетіли акції корейських медіа-компаній
Фото: Pixabay

►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Бум корейських медіа-компаній

Інвестори почали виявляти великий інтерес до паперів південнокорейських розважальних компаній.

Акції корейської студії Santa Claus Entertainment на торгах у понеділок, 18 жовтня, злетіли майже на 30% — до 4315 корейських вон на біржі KOSDAQ після того, як серіал компанії «Моє ім'я» (My Name) зайняв четверте місце в рейтингу телешоу сервісу Netflix, пише Bloomberg.

Читайте також: Південна Корея першою зобов'яже Apple і Google дозволити оплату сторонніми системами

Це сталося у неділю, всього через два дні після виходу серіалу на екран. Популярність нового шоу підвищила капіталізацію Studio Santa Claus приблизно до $135 млн, а обсяг торгів у понеділок більш ніж у 26 разів перевищує середньоденний показник торгів за три місяці.

  • Акції південнокорейської медіа-компанії Astory, що створила серіал про зомбі «Королівство» (Kingdom), на торгах в понеділок виросли на 12%.
  • Папери студій Dexter Studios і Jcontentree підскочили більш ніж на 6%.
  • Акції студії Studio Dragon, чий серіал «Рідне місто Ча-ча-ча» (Hometown Cha-Cha-Cha) зараз займає сьоме місце в рейтингу серіалів на Netflix, подорожчали приблизно на 4%.

Успіх «Гри в кальмара»

Корейський серіал у жанрі виживання «Гра в кальмара» (Squid Game) вийшов на екрани 17 вересня. У дев'яти епізодах розповідається історія групи людей, які вирішують взяти участь у таємній грі через фінансові проблеми. Гравці повинні по черзі долати різні випробування, поки не залишиться тільки один. Тих, хто не впорався з черговим випробуванням або порушив його правила, вбивають організатори гри. Переможець отримає 45,6 млрд вон (приблизно $38,5 млн).

За підрахунками Bloomberg, бюджет «Гри в кальмара» склав близько $21,4 млн. За станом на 13 жовтня серіал подивилися 111 млн користувачів платформи Netflix. За оцінками сервісу, південнокорейський серіал принесе йому майже $900 млн.

Коментарі - 6

+
+14
qZen
qZen
18 жовтня 2021, 17:03
#
Конечно все мы скоро будем пожинать плоды таких вау инвестиций.
+
+41
Agosto
Agosto
18 жовтня 2021, 17:05
#
Тут то как раз никаких проблем — успех этого сериала подтолкнет интерес ко всей корейской ТВ продукции, к новым сериалам будет более пристальное внимание, что-то старое можно продать в синдикацию. Это не разгон твитом очередного шиткоина.
+
0
044blog
044blog
18 жовтня 2021, 17:07
#
А скільки зараз клонів почнуть знімати
+
0
allexpll
allexpll
18 жовтня 2021, 17:30
#
Причем и эта идея не целиком новая…
+
+15
AleksandrBank
AleksandrBank
18 жовтня 2021, 17:40
#
Сам даже неделю назад посмотрел все серии Игра в Кальмара, все обсуждают и я решил. Интересно снято, 8 из 10.
+
0
Alex Stein
Alex Stein
18 жовтня 2021, 21:03
#
Ну если этот B.S. принесет Netflix почти $900 млн. то лично я не вижу ни одной причины по которой биткорн не может стоить 1млн.
т.к. исходя из новости — люди инвестируют тупо на хайпе, даже не пытаясь разобраться в сортах г**на.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися