Цієї осені відбулася довгоочікувана подія: інтернет-магазин Stylus.ua підключив небанківський сервіс розстрочки Rulla, який дозволяє будь-якому покупцеві сплачувати за покупки частинами без відсотків. Нова платіжна послуга буде особливо актуальною для клієнтів, які з якоїсь причини не можуть оформити розстрочку через банк.
Як безкоштовна розстрочка від Rulla збільшує продажі Stylus.ua
Rulla — це перший на українському ринку BNPL-сервіс («buy now pay later» — «купуй зараз, сплачуй пізніше»), що пропонує популярний у всьому світі формат шопінгу. Миттєва безвідсоткова розстрочка від Rulla дозволяє розділити вартість покупки на 3 рівні платежі, перший з яких покупець сплачує одразу, а кожен наступний — з інтервалом 30 днів. На відміну від інших способів оплати, використовувати Rulla можуть клієнти будь-якого банку абсолютно безкоштовно.
Оплата за допомогою Rulla відбувається за пару кліків у віджеті на сайті продавця просто під час оформлення замовлення. Покупець отримує потрібні йому товари за ⅓ ціни, а магазин — повну вартість відразу. Останні 2 третини вартості клієнти сплачують вже сервісу Rulla в зручному їм режимі — ручному або автоматичному.
«Ми давно шукали небанківський онлайн-сервіс розстрочення платежів для надання нашим покупцям BNPL-рішення. Технологічне рішення Rulla.com дозволяє покупцеві оформити покупку в розстрочку буквально за 30 секунд, водночас рівень схвалення заявок на розстрочення у цього сервісу вдвічі вище, ніж у будь-якого аналогічного банківського продукту. Сервіс безвідсоткової онлайн-розстрочки від Rulla дозволяє нам збільшувати як кількість покупців, так і середній чек. Даний формат розстрочки є виключно ефективним в роботі з «покинутими кошиками», бо дає змогу повертати покупців, у яких не вистачило коштів сплатити повну вартість покупки відразу. Плюс, ми розуміємо, що такий платіжний інструмент істотно підвищує лояльність клієнтів, «- розповідають в інтернет-магазині Stylus.ua.
Наскільки такий сервіс допомагає продажам та бізнесу?
Ринок онлайн- та офлайн-ритейлу в Україні має велику потребу в зручному розстроченні без відсотків і додаткових умов. За даними досліджень, близько 50% клієнтів готові купувати більше товарів в розстрочку, якщо їм буде надана така можливість. Банківські програми розстрочки не покривають ці запити, оскільки банки схвалюють лише частину запитів. Водночас 80% тих, кому не підходять банківські програми, зможуть легко скористатися Rulla.
Чорна п'ятниця + Rulla
Кінець листопада — це час традиційних розпродажів і акцій, яких всі чекають цілий рік. Відмінна можливість для продавців використати Чорну п'ятницю з максимальною користю для свого бізнесу: збільшити продажі, середній чек і розширити базу покупців, — підключити розстрочку від Rulla. Сервіс легко інтегрувати в будь-який інтернет-магазин, його також можна застосовувати взагалі без будь-яких технічних інтеграцій, пропонуючи клієнтам оплачувати товари та послуги за QR-кодом або спеціальним посиланням в СМС. Останній варіант зручно використовувати в офлайн-магазинах і продажах через соцмережі та месенджери.
Коментарі - 4