Минуло трішки більше ніж півроку з моменту, як переваги сервісу дистанційної моделі Преміального обслуговування у Райффайзен Банку відчула перша тисяча клієнтів. І ось маємо нове досягнення — тепер уже 2000-ого клієнта сервісу Premium Direct. Ним став Андрій Кубік. Вітаємо!
Райф привітав свого 2000-ого клієнта сервісу Premium Direct
«Наявність персонального менеджера, гнучкість при вирішенні моїх запитів до банку — це те, що оптимізує мій час при взаємодії з банком, а наявні сервіси у преміальному пакеті — чудовий бонус під час подорожей», — банку приємно отримувати такий відгук від 2000-ого клієнта, який обрав дистанційну модель Преміального обслуговування.
«Ми вдячні за довіру кожному клієнту, а подібний зворотний зв’язок мотивує та заряджає нас на майбутнє — майбутнє, в якому саме клієнт обирає час, місце, канал та інструмент вирішення фінансових потреб», — коментує Руслан Галушко, начальник управління розвитку Преміум банкінгу Райффайзен Банку.
Долучайтеся до Premium Direct від Райфу та самі оцініть усі переваги преміального сервісу.
Дізнавайтеся більше на сайті банку.
Коментарі