Мінфін - Курси валют України

Встановити
29 вересня 2021, 14:53

Райф привітав свого 2000-ого клієнта сервісу Premium Direct

Минуло трішки більше ніж півроку з моменту, як переваги сервісу дистанційної моделі Преміального обслуговування у Райффайзен Банку відчула перша тисяча клієнтів. І ось маємо нове досягнення — тепер уже 2000-ого клієнта сервісу Premium Direct. Ним став Андрій Кубік. Вітаємо!

«Наявність персонального менеджера, гнучкість при вирішенні моїх запитів до банку — це те, що оптимізує мій час при взаємодії з банком, а наявні сервіси у преміальному пакеті — чудовий бонус під час подорожей», — банку приємно отримувати такий відгук від 2000-ого клієнта, який обрав дистанційну модель Преміального обслуговування.

«Ми вдячні за довіру кожному клієнту, а подібний зворотний зв’язок мотивує та заряджає нас на майбутнє — майбутнє, в якому саме клієнт обирає час, місце, канал та інструмент вирішення фінансових потреб», — коментує Руслан Галушко, начальник управління розвитку Преміум банкінгу Райффайзен Банку.

Долучайтеся до Premium Direct від Райфу та самі оцініть усі переваги преміального сервісу.

Дізнавайтеся більше на сайті банку.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися