Дрони, роботи, голограми і багато іншого — індустрія IT та інновацій не відпочиває навіть у вихідні дні. У суботу, 18 вересня, Європейська асоціація програмної інженерії провела EASE Business Day, присвячений Marketing & Sales Management в IT. Гості заходу дізналися про останні розробки в маркетингу і сейлз-менеджменті, поспілкувалися з власниками ІТ та інноваційного бізнесу, які готові інвестувати в нові проєкти, а також побачили інтерактивну виставку.
Топ-7 інсайтів конференції Marketing & Sales Management в IT
«Наша конференція — це all-inclusive. Ми не тільки розповідаємо про софт, ми показуємо інноваційні технології в роботі; ми не тільки ділимося своїми проєктами, а й пропонуємо відразу застосувати отримані знання на практиці. Інсайти, кейси, нові знання, нетворкінг, виставка та багато іншого — це спосіб показати, що в Україні є круті мега технологічні проєкти. Завдяки таким зустрічам ми розвиваємося та намагаємося продемонструвати всю силу і міць українських розробників», — розповідає CEO «Європейської асоціації програмної інженерії» EASE Любов Мочалова.
Фото: EASE
Своєю експертизою з аудиторією конференції поділилися нішеві спікери індустрії:
- Олексій Хохлов (GOMARKETING)
- Владислав Савченко (EASE)
- Вадим Марценко (Martsenko Sales)
- Віктор Забоєнко (SAGA Development)
- Юрій Гладкий (Grape)
- Евеліна Комарницька (Ukrainian Startup Fund)
- Валерія Заболотна (Academy DTEK)
- Тетяна Шерман (Academy DTEK)
Фото: EASE
Ми виділили 7 головних інсайтів EASE Business Day:
-
Для успіху в будь-якому починанні потрібні всього 3 речі: знати, що робити, знати, як робити і нарешті зробити це.
-
Кратне зростання і розвиток — це не про талант і геніальність. Це про важку працю, яка щодня повторюється і формує звичку.
-
Ринок заповнений схожими однотипними історіями брендів. Той, хто створює нові сюжети — управляє увагою та грошима аудиторії.
-
Якість, надійність, зручність — це не переваги, а товарний мінімум. На базових властивостях продукту далеко не виїхати. Зростання бренду завжди будуть визначати три ключові чинники: знання, ціна та цінність.
-
Щоб ростити свій бренд, почніть розповідати історії, в яких ваш клієнт захоче стати головним героєм і буде чекати продовження.
-
Емоції не підкріплені інструментом перетворюються в нуль. Талант не підкріплений дисципліною множиться на нуль.
-
Ми надихаємося історіями успіху, спостерігаючи за ними з кінця. При цьому ми забуваємо, що за кожним досягненням стоять тисячі сухих і нудних дій, які повторюються.
«Кінцева мета в роботі як маркетинг відділу, так і відділу продажів в будь-якому IT-бізнесі — це отримання прибутку. Для того, щоб бути в курсі актуальних трендів, ми і організовуємо такі зустрічі — хочемо разом крокувати до інноваційного майбутнього, розвивати стартапи, отримувати інвестування», — додає CEO «Європейської асоціації програмної інженерії» EASE Любов Мочалова.
Коментарі