Сучасний бізнес потребує простих і зручних інструментів дистанційного банківського обслуговування. Клієнт-банк в цьому контексті вже давно перестав бути лише каналом передачі платежів, що забезпечує безперебійність і безпеку.
Юнекс Банк оновив клієнт-банк: що змінилося для корпоративних клієнтів
Розуміючи це, Юнекс Банк провів багаторівневе оновлення системи Клієнт-банк, щоб клієнти не відволікалися від своєї головної справи — бізнесу.
Оновлений
- Ініціювати платежі в гривні і валюті.
- Ініціювати заяви на валютообмінні операції і направляти документацію, підписану КЕП.
- Використовувати різні види безпечного входу — смс / токен.
- Підтверджувати платежі ЕЦП і КЕП.
- Виплачувати заробітну плату та інші соціальні виплати з передачею необхідної документації.
- Мати можливість своєчасно бачити, аналізувати і оперативно приймати рішення по декільком довіреним вам компаніям в рамках функціональності ЦФК (Центр фінансового контролю).
«Ми продовжимо роботу над актуалізацією функціональності наших систем, включаючи „Клієнт-банк“. Наша мета — стати зручною і гнучкою альтернативою великим банкам-нерезидентам для бізнесу, тому ми готові до швидких змін. Звичайно, деякі з запущених нами можливостей не будуть затребувані на „мас-маркеті“, проте ми готові йти назустріч клієнтам. Саме це і робить нас по-справжньому гнучкими щодо задоволення потреб бізнесу», — розповіла Тетяна Коляско, директор департаменту по роботі з бізнес клієнтами Юнекс Банку.
Коментарі