За перше півріччя поточного року вітчизняні банки витратили на рекламу і маркетинг 370,4 млн грн, що на 10% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Це випливає з квартальної звітності банків, яку публікує НБУ .
Які банки найбільше витратилися на рекламу в 1 півріччі
Хто більше
На перше місце за витратами на PR вийшов ПУМБ Ріната Ахметова, який за січень-червень витратив на ці цілі майже 56 млн грн.
Для порівняння: за підсумками 2020 року цей банк був на 3 місці за даною статтею витрат.
Зовсім трохи від ПУМБу відстав Універсал Банк, на базі якого працює monobank. У минулому році банк Сергія Тігіпка був беззаперечним лідером за рекламними витратами.
Топ-10 банків за видатками на маркетинг і рекламу в січні-червні 2021 р, млн грн.
ПУМБ | 55,9 |
Універсал Банк | 55,0 |
43,7 | |
38,1 | |
22,3 | |
ОТП Банк | 16,4 |
15,1 | |
14,4 | |
12,0 | |
" Банк Восток « | 10,0 |
За даними НБУ.
Третє місце зайняв Райффайзен Банк, який в минулому році був лише шостим. За півріччя Райф витратив не набагато менше, ніж за весь 2020 р
Альфа-Банк, який в минулому році був на 2 місці, зараз тільки на 4.
Істотно урізав бюджети Приватбанк: тільки 7 місце за підсумками півріччя, тоді як в минулому році був на 4 місці.
Читайте також: Любов за гроші: хто з банків витратив найбільше на рекламу
Ні багато, ні мало
Витрати на маркетинг і рекламу становлять менше 0,5% загальних банківських витрат. Для порівняння: на зарплату співробітникам пішло 3,5 млрд грн, тобто майже на порядок більше.
За перше півріччя банківський сектор заробив більше 30 млрд грн прибутку, що на чверть більше, ніж за 1 півріччя 2020 р
Коментарі - 3
При этом Райф еще крепко в свой ребрендинг вложился, из каждого утюга вещали.