Мегабанк трансформує стару технологію платежів, зокрема, у сфері ЖК-послуг. Як бачить цей процес банк, та як планує розповсюджувати такий досвід в Україні, розповів Голова Правління Мегабанку Олексій Яценко 12 серпня під час міжнародної конференції «Digital Change & Customers — Цифрові зміни та клієнтський сервіс» від міжнародного фінансового клубу «Банкір».
Система цифрових платежів. Унікальний досвід Мегабанку
У своєму виступі Олексій Яценко розповів про Єдиний розрахунковий центр, що вже 23 роки працює у Харкові та області. З допомогою ЄРЦ абоненти отримують єдину квитанцію з переліком усіх послуг та оплачують їх без комісії. При цьому будь-яким зручним способом: у відділенні банку, терміналах самообслуговування, онлайн на сайті чи у мобільному додатку. Зручно, заощаджується час клієнта.
— Так працює у Харкові. Цим досвідом ми хочемо поділитися з іншими містами та областями країни, адже у більшості з них — люди сплачують комісію за кожний платіж, а процес оплати ЖК-послуг неповороткий, без зрозумілої системи. А для реалізації задуманого потрібна синергія різних гравців ринку, — відзначив Олексій Яценко.
Під час виступу Голова Правління говорив про те, що своє завдання Мегабанк бачить в об'єднанні всіх учасників процесу розрахунку за ЖК-послуги в єдину злагоджену систему. У систему, яка б була максимально вигідна усім: банкам, мережам терміналів оплати, представникам fintech галузі, а головне — клієнтові.
— У партнерстві, зокрема, дані доповнюються, знижується собівартість послуг, можливий кроссейлінг, а головне — спрощується процес для клієнта, — додав Голова Правління.
З боку Мегабанку: 23 роки досвіду у цій сфері, розвинуті онлайн та офлайн канали, власні картковий процесинг і мобільний додаток, абонентська служба підтримки платежів, дані про нарахування та заборгованості, історія платежів в особовому рахунку.
Коментарі