Тепер клієнти можуть спілкуватися з Альфа-Банком безпосередньо в додатку Apple «Повідомлення» на iPhone, iPad, Mac і Apple Watch, це стало можливим завдяки новій службі Apple Business Chat.
Apple Business Chat тепер доступний клієнтам Альфа-Банку Україна
«Ми дуже раді запропонувати нашим клієнтам Apple Business Chat, зручний і функціональний канал спілкування з нашими агентами підтримки», ˗ зазначає В’ячеслав Скорбеж, керівник управління адміністрування клієнтського сервісу в цифрових каналах Альфа-Банку Україна. «Ми бачимо, що клієнти дедалі частіше вважають за краще спілкуватися з банком у звичних їм месенджерах, і хочемо створити для користувачів пристроїв Apple першокласні враження від взаємодії з Альфа-Банком Україна. З новою службою це так само просто, як спілкування з родиною або друзями».
Клієнти можуть легко авторизуватися в Apple Business Chat й отримати такий самий повний спектр банківського сервісу, як і в чаті цифрового банку Sense SuperApp. Інтерактивні картки продуктів перетворюють звичні гіперпосилання на гарні зображення, а списки вибору дозволяють вибрати потрібний продукт просто торкнувшись екрана.
Почати бесіду в Apple Business Chat можна:
- через офіційний сайт Альфа-Банку, натиснувши на іконку «Apple Messages»;
- через Apple Maps, знайшовши відділення «Альфа-Банку Україна» в пошуку і натиснувши на іконку «Повідомлення»;
- через банер у цифровому банку Sense SuperApp.
Крім того, у версії iOS 13, якщо торкнутися номера телефону Альфа-Банку Україна, система пропонує замість дзвінка почати розмову в Apple Business Chat. Якщо клієнт вибирає «Повідомлення», розмова з агентом почнеться відразу в додатку Apple «Повідомлення», і користувач зможе відповідати на питання агента тоді, коли йому буде зручно.
Додаткові відомості див. на веб-сайті за посиланням.
Коментарі