Мінфін - Курси валют України

Встановити
9 липня 2021, 14:10

ПУМБ став партнером кампанії з безпеки готівкових розрахунків, яку проводить НБУ

Стартувала Всеукраїнська інформаційна кампанія із безпеки готівкових розрахунків «Анатомія гривні», яку проводить Національний банк України у партнерстві з банками.

Мета кампанії — навчити українців швидко перевіряти банкноти гривні на справжність та нагадати населенню, які банкноти та монети в обігу, а які вже не приймаються до оплати.

Під час інформаційної кампанії Національний банк, разом з партнерами, інформуватиме українців, де обміняти вилучені з обігу, зношені, пошкоджені, сумнівні щодо справжності банкноти і монети, а також розповідатиме про елементи захисту національної валюти.

Попри поширення безготівкових розрахунків, готівкові гроші залишаються у широкому вжитку в Україні, тож захист та надійність готівкової валюти має завжди перебувати у фокусі уваги Центробанку.

«Система захисту гривні перебуває на високому рівні і відповідає системам захисту провідних валют світу. Українська гривня має сучасні інноваційні елементи захисту, які дозволяють просто перевірити справжність банкноти візуально та на дотик. Потрібно лише знати, на що звертати увагу. У нашій інформаційній кампанії ми ще раз нагадаємо українцям про прості правила безпеки готівкових розрахунків», — розповів заступник Голови Національного банку України Олексій Шабан.

ПУМБ підтримав кампанію Національного банку України з безпеки готівкових розрахунків «Анатомія гривні».

«Розрахунки готівкою ще довго будуть актуальними для частини населення, в силу певної недовіри електронним технологіям і не поінформованості про безпеку електронних платежів і їх переваги. Завдання всіх банків України, а особливо Уповноважених банків за зберігання цінностей НБУ, таких як ПУМБ, навчити українців простим правилам визначення справжності банкнот і монет, донести інформацію про зміни монетного і банкнотного ряду, терміни виведення з обороту старих банкнот і монет, а також забезпечити надання сервісу по вилученню таких купюр і монет з обігу. Віримо, що ця інформаційна кампанія допоможе клієнтам банку розуміти де вони можуть без ризиків обміняти гроші і як правильно переконатися в тому, що ці гроші не підроблені», — підкреслила Наталія Косенко, заступниця голови правління ПУМБ.

Кампанія триватиме впродовж липня-вересня 2021 року в усіх регіонах України. НБУ під час кампанії запускає спеціальний лендінг «Анатомія гривні».

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися