Платіжний провайдер здатен забезпечити МФО значно кращу якість обслуговування, ніж банк. Про це розповів CEO 4bill Ігор Бокій під час МФО саміту 2021.
Лайфхаки для МФО: Чому платіжний провайдер краще за банк
Гнучкіші, ніж банки
За словами Ігоря Бокія, платіжний провайдер має низку переваг перед банками. Однією з найголовніших є гнучкість.
«Ми не будемо довго погоджувати зміну тарифів чи зміни в налаштуваннях. Ми можемо вночі поміняти порядок постачальників, підтримати вас овердрафтом на вихідні. Ми стежимо за конверсією, швидкістю проведення платежів і безпекою карткових даних», — запевнив CEO 4bill.
До того ж, платіжний провайдер займає чітку проактивну позицію. Він не чекає на скарги та пропозиції клієнтів, а сам регулярно тестить клієнтський досвід, так би мовити, грає на випередження.
За словами Ігоря Бокія, їхня компанія насамперед орієнтована на сервіс для позичальника. Водночас це забезпечує поліпшення рішень і для МФО, розробку інноваційних продуктів, впровадження нових технологій.
Сервіси
CEO 4bill розповів про сервіси, які платіжний провайдер пропонує своїм клієнтам.
- Токенізація. Якщо фінансова компанія не має сертифіката PCI DSS і не може на своїй стороні зберігати токени карток, це робить банк. Відтак, мерчант (МФО) повністю залежний. Адже банк далі може робити все, що завгодно. Розірвати такий союз дуже складно.
У випадку з платіжним провайдером, всі карти з нульовим залишком фіксуються і далі за бажанням мерчанта можна підключити будь-який банк, який йому цікавий. - Наявність Apple Pay і Google Pay для погашення кредитів. «Здавалося б, всі вміють це робити, показують цифри, яким чином це підвищує конверсію, як позитивно впливає на відсоток успішних платежів. Ми винайшли заново Apple Pay і Google Pay для МФО. І коштувати це буде рівно стільки ж, скільки погашення кредиту за допомогою картки», — сказав CEO 4bill.
- Система антифроду. «З багатьма банками в частині перевірки картки позичальника ми працюємо ексклюзивно. У нас велика база емітентів, покриваємо понад 90% всієї емісії», — пояснив експерт.
Читайте також: Ринок платежів регулюватиметься по-новому — НБУ
Чому з платіжним сервісом зручно
- Витримує високі навантаження, навіть якщо вони не очікувалися.
«В нашому бізнесі бувають випадки, коли навантаження росте різко, піково. Це може бути якась акція, яку ви проводите у вихідні, святкові дні, коли всі начебто повинні відпочивати. Але найчастіше ви починаєте буксувати, бо процесинг банку не встигає обробляти таку кількість платежів, банк не встигає авторизувати картки і так далі. На сьогодні ми використовуємо хмарні рішення, які дозволяють швидко збільшувати доступні вам потужності без додаткових зусиль», — розповів Ігор Бокій. - Надає повний супровід з документами.
«В цілому ви не спілкуєтесь з банками. Тобто, один раз заповнивши пакет документів з нами, ви одержуєте всі інтегровані з нами українські банки. Ми, як компанія повного циклу, робимо і видачу, і погашення — право на це дає нам ліцензія НБУ», — пояснив експерт. - Швидкий і легкий старт.
«Ми не купуємо модулі у сторонніх розробників, взагалі не беремо послуги аутсорсу. У нас своя команда розробки, яка займає більше ніж половину всього персоналу. Саме тому ми впевнені в тому, що продаємо. А далі ми продовжуємо рішення модернізувати разом з вами», — сказав Ігор Бокій. - Підтримка 24/7.
«Ми працюємо 24/7, 365 днів на рік. Ви точно знаєте, що ви і ваші клієнти одержать підтримку у будь-який момент доби», — запевнив CEO 4bill.
Коментарі