Банк Восток щоденно працює над покращенням своїх сервісів та розширенням своїх можливостей для того, щоб максимально швидко та зручно забезпечувати будь-які фінансові потреби клієнтів.
Банк Восток обслуговує людей з обмеженими можливостями та особливими потребами
Банк Восток підписав публічний договір із Всеукраїнською громадською організацією інвалідів «Українське товариство глухих» (ВГОІ «УТОГ») про надання доступу до сервісу відеозвʼязку з перекладачами жестової мови «Сервіс УТОГ», що забезпечить у кожному відділенні Банку Восток можливість спілкування з одержувачами пенсії, грошової допомоги, а саме з особами з інвалідністю слуху, із залученням перекладачів жестової мови за допомогою смартфона чи планшету.
Процедура комунікації:
- співробітники Банку Восток з планшета або смартфона здійснюватимуть через Viber або Whats App відеодзвінок перекладачеві жестової мови;
- далі співробітник банку направлятиме екран гаджета на клієнта з інвалідністю слуху. Таким чином, перекладач розмовлятиме з клієнтом і озвучуватиме в голос співробітнику банку потреби клієнта.
Сервіс УТОГ допомагає різним організаціям подолати комунікативні бар'єри з особливими клієнтами та дозволяє жити повноцінним життям кожному, хто спілкується жестовою мовою. Він забезпечує цілодобову організацію повного супроводу особи з інвалідністю зі слуху до всіх послуг, які необхідні для повної життєдіяльності людини, в тому числі і до вирішення банківських потреб.
Співробітники пройшли спеціальне навчання і готові приймати клієнтів з особливими потребами у відділеннях Банку Восток.
Коментарі