Пандемія пришвидшила реалізацію цифризації наших бізнес-процесів та розробку віддалених сервісів і послуг. Сьогодні Кредобанк має репутацію надійного банку і прагнє бути інноваційним банком, що швидко і гнучко реагує на технологічні та банківські зміни в світі.
98% усіх бізнес-процесів, які ми змогли налагодити в банку, вже працюють онлайн, — Єжи Яцек Шугаєв
Про це в інтерв'ю для Всеукраїнської асоціації керівників бізнесу поділився Єжи Яцек Шугаєв, голова Правління АТ «Кредобанк».
"Ми істотно розширили дистанційну форму співпраці з клієнтами: відкриття рахунків онлайн, депозитів, надання кредитів, а також відкриття платіжних карток для фізичних осіб, підприємців. Міграція в «хмарні платформи» — найоптимальніше рішення, аби постійно «бути онлайн», — зазначив Єжи Яцек Шугаєв.
Він звернув увагу на впровадження сервісу відеоконсультант онлайн, який довзоляє клієнтам ознайомитися з переліком послуг банку, зокрема з-за кордону.
«Ми також працюємо пліч-о-пліч з материнською компанією, використовуючи їхні нові технології, аби зменшити витрати та оптимізувати робочий процес. Віримо, що цей тренд лише продовжуватиметься», — додав Єжи Яцек Шугаєв.
Окрім того, за рішенням правління бізнес-спільноти UABL Єжи Яцека Шугаєва визнано почесним учасником цієї бізнес-асоціації та відзначено сертифікатом.
Коментарі