Клієнти Кредобанку, які звертаються до контакт-центру будуть автентифіковані за номером телефону, який вказаний у банку як фінансовий.
11 червня 2021, 12:11
Контакт-центр Кредобанку автентифіковуватиме клієнтів через фінансовий номер телефону
Банк обмежує кількість послуг доступних через контакт-центр у випадку, якщо у клієнта не встановлений фінансовий номер телефону. Так, наприклад, клієнту будуть обмежені можливості дізнатися баланс, ліміти чи іншу інформацію за платіжною карткою тощо.
У клієнта є можливість встановити фінансовий номер телефону:
- Зателефонувавши до контакт-центру з проханням встановити фінансовий номер телефону;
- Відвідавши відділення Кредобанку з аналогічним прохання;
Ознайомтеся також з новими функціями онлайн-банкінгу KredoBank
Фінансовий номер телефону — це верифікований банком номер мобільного телефону, який в подальшому використовується банком для комунікації з клієнтом, а також для підключення банківських послуг. Верифікований фінансовий номер телефону також дозволяє мінімізувати можливість шахрайських дій.
Джерело:
Мінфін
Коментарі