Французьке агентство з нагляду за конкуренцією оштрафувало Google на 220 млн євро за зловживання своїм ринковим становищем в індустрії онлайн-реклами. Про це йдеться на сайті відомства.
Франція оштрафувала Google на 220 мільйонів євро. Причина — монополія на ринку реклами
Що порушив Google
За даними FCA, Google на шкоду своїм конкурентам надав привілеї свого сервісу Google Ad Manager, справа стосується і інтегрованого в нього сервера оголошень DFP (дає видавцям сайтів і додатків можливість продавати рекламні місця), і платформи SSP AdX, через яку проводяться аукціони з продажу рекламних місць.
► Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» на фейсбуці:
головні фінансові новини
У повідомленні FCA зазначається, що від дій Google особливо постраждали газети, так як їх доходи і так знизилися через скорочення підписки на «паперові» версії і скорочення надходжень від реклами.
Позиція Google
В американській корпорації погодилися з рішенням, зобов'язалися виплатити штраф і змінити алгоритми роботи.
«Ми усвідомлюємо роль, яку рекламні технології відіграють у підтримці доступу до контенту та інформації, і ми прагнемо співпрацювати з регулюючими органами та інвестувати в нові продукти і технології, які надають видавцям більший вибір і кращі результати при використанні наших платформ», — написала юридичний директор Google France Марія Гомрі.
Читайте також: Український Гугл в термін сплатив 1 мільйон штрафу
Передісторія
Розслідування почалося після скарги медіа-компаній: американської News Corp, французької газети Le Figaro і бельгійської прес-групи Rossel. Воно показало, що Google Ad Manager пропонував розміщувати рекламні оголошення через власний сервіс DFP, який дозволяє продавати рекламні місця на сайтах і в додатках і платформи Google Ad Exchange, яка організовує аукціони на рекламні місця.
Коментарі