Мінфін - Курси валют України

Встановити
31 травня 2021, 16:40

CX Академія у Райфі — хочуть стати кращими для клієнтів

У Райфі в 2021 році стартувала загальнобанківська навчальна програма з покращення клієнтського досвіду та сервіс дизайну — СХ Академія.

Вона має допомогти працівникам Райффайзен Банк Аваль зробити взаємодію клієнтів із банком ще легшою та приємнішою, а також разом з клієнтами розробляти та впроваджувати нові продукти і послуги, які просто отримати й легко використовувати.

Програма навчання складається з п’яти модулів. Нещодавно було запущено другий із них, присвячений концепції дизайн-дослідження. Кожен модуль містить теоретичну частину та домашнє практичне завдання. Співробітники можуть обрати реальну проблему клієнтів та поглянути на неї під іншим кутом для її вирішення.

У банку переконані, саме поєднання теорії з практикою допоможе у буденному робочому процесі бачити шляхи для вдосконалення та покращення клієнтського досвіду.

Долучитися до активних змін у Райфі може кожен. Банк запрошує до спільноти однодумців «Агенти Райфзмін», щоб першим дізнаватися про створення та впровадження продуктів та послуг та робити їх такими, які потрібні саме вам.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися