У Райфі в 2021 році стартувала загальнобанківська навчальна програма з покращення клієнтського досвіду та сервіс дизайну — СХ Академія.
CX Академія у Райфі — хочуть стати кращими для клієнтів
Вона має допомогти працівникам Райффайзен Банк Аваль зробити взаємодію клієнтів із банком ще легшою та приємнішою, а також разом з клієнтами розробляти та впроваджувати нові продукти і послуги, які просто отримати й легко використовувати.
Програма навчання складається з п’яти модулів. Нещодавно було запущено другий із них, присвячений концепції дизайн-дослідження. Кожен модуль містить теоретичну частину та домашнє практичне завдання. Співробітники можуть обрати реальну проблему клієнтів та поглянути на неї під іншим кутом для її вирішення.
У банку переконані, саме поєднання теорії з практикою допоможе у буденному робочому процесі бачити шляхи для вдосконалення та покращення клієнтського досвіду.
Долучитися до активних змін у Райфі може кожен. Банк запрошує до спільноти однодумців «Агенти Райфзмін», щоб першим дізнаватися про створення та впровадження продуктів та послуг та робити їх такими, які потрібні саме вам.
Коментарі