Райффайзен Банк Інтернаціональ опублікував перший іміджевий ролик із новим послом бренду групи — зіркою тенісу Новаком Джоковичем. Кампанія стартує напередодні Відкритого чемпіонату Франції і прив’язана також до дня народження Новака, якому 22 травня виповниться 34 роки.
Новак Джокович вперше з’явився в рекламі РБІ
Сюжет рекламного ролика побудовано на популярній серед тенісистів прикметі: вибрати правильний м’яч для сильної подачі, і перша ракетка світу тут не виняток. Ця звичка пов’язана з багатьма іншими буденними виборами, які доводиться робити щодня: чи то пошук підходящого поло чи вибір найкращого з фруктового кошика.
«Цією історією ми розповідаємо, як важливо зробити правильний вибір, і це відповідає нашій амбіції стати банком першого вибору, — розповідає Майкл Пальцер, керівник підрозділу маркетингу РБІ. — Новак Джокович не лише демонструє відмінну гру на тенісному корті, а й впевнено та легко почувається на знімальному майданчику. Це була продуктивна та захоплююча співпраця для нас».
Іміджеву кампанію РБІ підтримають усі її дочірні банки в Центральній та Східній Європі. У тому числі — Райффайзен Банк Аваль.
Переглянути ролик можна тут.
Коментарі