Платіжний сервіс Rulla: як оплата частинами збільшує виручку інтернет-магазину
Rulla — це перший спеціалізований сервіс оплати частинами (BNPL) на українському ринку електронної торгівлі. Цей фінансовий інструмент є розробленим з урахуванням користувальницьких запитів і повністю адаптованим до локальної специфіки.
Buy Now Pay Later (BNPL) — стійкий тренд в світовому ритейлі, сенс якого полягає в буквальному значенні цього висловлювання: «Купуй зараз, сплачуй пізніше». BNPL-сервіси пропонують своїм користувачам різні варіанти фінансування їх покупок (в залежності від конкретного сервісу), зазвичай на більш вигідних умовах, ніж банківське кредитування.
Rulla надає розстрочку оплати покупок в магазинах-партнерах на 60 днів з виплатою вартості 3-ма частинами без відсотків і комісій. Сервіс сплачує магазину повну вартість купленого товару відразу, тоді як покупець сплачує вперед тільки одну її третину, а два платежі, що залишилися, вносить з інтервалом 30 днів кожен. За умови внесення відстрочених платежів вчасно користувач не платить нічого понад вартість товару, водночас отримуючи можливість розділити ціну на невеликі оплати.
Що Rulla дає ритейлерам?
Перш за все — забезпечує зручний спосіб оплати для покупців інтернет-магазину. Реєстрація та видача розстрочки в Rulla відбувається безпосередньо в процесі оформлення замовлення в кілька кліків в інтуїтивно-зрозумілому віджеті. Для експрес-оцінювання платоспроможності клієнта Rulla використовує власні розробки, які дозволяють схвалити до 95% заявок на фінансування. Таким чином, продавець, що підключив оплату Rulla, отримує унікальну можливість продавати навіть тим відвідувачам, які не готові сплатити повну вартість товару відразу.
Завдяки вигідним умовам розстрочки без додаткових платежів від Rulla покупці менше кидають кошики з товарами в інтернет-магазинах, адже вони можуть сплатити більшу частину вартості покупки пізніше меншими сумами. В середньому, за статистикою продавців, використання сервісу оплати частинами збільшує середній чек на 35%, а обсяг продажів — на 40%.
Кейси багатьох продавців свідчать, що клієнти обирають дорожчі товари, якщо їм надати можливість сплатити за них кількома невеликими сумами. З цієї ж причини відбувається більше покупок за повною вартістю, без акцій та знижок.
Rulla — це ще й маркетингова платформа, яка залучає в магазин зацікавлену платоспроможну аудиторію. Сервіс розміщує інформацію про продавців-партнерів на своєму сайті, в соціальних мережах та інших маркетингових каналах, завдяки чому магазини отримують більше нових клієнтів без витрат на рекламу. Локальним і менш розкрученим продавцям це допомагає заявити про себе та навіть конкурувати з великими брендами.
Інтеграція Rulla з інтернет-магазином по API займає від кількох годин, після чого продавець отримує всі переваги партнерства з сервісом. Дізнатися більше та подати заявку на співпрацю можна на сайті rulla.com.
Коментарі - 6
не, не слышали
изобретем велосипед еще раз и скажем что это «первый специализированный сервис оплаты частями».