Як оформити пенсію онлайн в Україні під час карантину роз'яснили в Мінсоцполітики. Відомство опублікувало інструкцію, як подати звернення і відстежувати стан його обробки. Про це повідомляє Мінсоцполітики на своєму сайті.
Як оформити пенсію під час карантину. Роз'яснення Мінсоцполітики
У міністерстві нагадали, що в умовах карантину послуги з пенсійного забезпечення можна отримати віддалено через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України (ПФУ). Крім того, можна скористатися мобільним додатком «Пенсійний фонд».
Що потрібно для подачі звернення за призначенням пенсії
-
зайти на сайт ПФУ і авторизуватися на ньому за допомогою електронного підпису або через систему електронної ідентифікації GOVID, яка дозволяє увійти в особистий кабінет за допомогою банківської карти (BankID) або оператора мобільного зв'язку (MobileID);
-
після авторизації в «Особистому кабінеті», потрібно обрати розділ «Заява на призначення пенсії», заповнити анкету і прикріпити до заяви сканкопії необхідних для призначення пенсії документів (їх перелік зазначено в на сайті ПФУ);
Читайте також: Пенсія для заробітчан: кому і скільки буде платити Україна
-
на наступному етапі потрібно вказати вид бажаного формату пенсійного посвідчення — паперового звичайного зразка або пластикової картки з чіпом, а також обрати спосіб інформування по етапах обробки заяви;
-
заяву потрібно підписати електронним підписом і відправити в ПФУ;
-
після відправки заяви протягом 10 днів прийде СМС про рішення про призначення пенсії;
-
стан і результати обробки заяви відображаються в «Особистому кабінеті».
У Мінсоцполітики зазначили, що після отримання повідомлення про призначення пенсії для підтвердження (перевірки) наданих документів і отримання пенсійного посвідчення потрібно прийти в сервісний центр.
Читайте також: Пенсійний калькулятор. Як розрахувати свою пенсію
Коментарі