Таскомбанк працює на фінансовому ринку України понад 30 років і відомий як один із лідерів у роботі з корпоративними клієнтами. Стратегічним напрямком діяльності Таскомбанку є підтримка представників малого та середнього бізнесу в їх розвитку, оскільки саме вітчизняні підприємства здатні вивести українську економіку на якісно новий рівень. Надання малому та середньому підприємництву доступного, повного і комфортного банківського сервісу є пріоритетним стратегічним завданням Таскомбанку.
Таскомбанк активно розвиває напрямок роботи з МСБ
Обслуговування клієнтів сегменту МСБ в Таскомбанку наразі виділено в окрему бізнес-лінію. Банк активно розвиває напрямок співпраці з малим та середнім підприємництвом та створює у своїх точках продажів нові виділені зони обслуговування для цього сегменту. Такі точки продажу мають окремі кімнати для переговорів та підписання контрактів, команди фахових менеджерів, які супроводжують клієнта протягом усієї співпраці з Банком. Зокрема у м. Києві клієнти МСБ вже можуть отримати банківські послуги у відділеннях на Оболоні, Позняках, Шулявці, Лук’янівці, на Олімпійській, у Голосіївському районі та на Лівому березі. Фахівці відділень ретельно підбирають фінансові рішення для розвитку бізнесу за індивідуальним запитом клієнта. Для сегменту МСБ Таскомбанк пропонує тарифні пакети, які включають повний комплекс послуг для підприємців: відкриття та ведення поточних рахунків, обслуговування операцій зовнішньо-економічної діяльності (ЗЕД), кредитування та розміщення коштів на депозит, приймання виручки, здійснення платежів, карткові продукти та онлайн-сервіси для бізнесу.
Бізнес-напрямок співпраці з МСБ широко представлений також в усіх обласних та крупних промислових центрах України. Регіональна мережа банку наразі активно співпрацює з підприємцями в рамках державних програм, фінансує бізнес та надає послуги фінансового консультування тощо.
Таскомбанк і надалі планує збільшувати кількість відділень, які надають послуги малому та середньому бізнесу. Адже взаємодія з ще більшою кількістю клієнтів та надання їм комфортного та якісного банківського сервісу — пріоритетна задача банку. При цьому вся команда Таскомбанку розуміє, що нині для клієнтів важливо не тільки широкий перелік банківських продуктів, але і їх якість, оперативність та індивідуальний підхід у вирішенні запитів клієнтів, а також відчуття надійного та чесного партнерства. Запорукою цієї стратегії є багаторічна бездоганна репутація банку, співпраця з бізнесом та якісний сервіс.
Коментарі