У липні минулого року Google анонсував новий сервіс Google Business Messages, а вже сьогодні провідні бренди світу спілкуються зі своїми клієнтами в режимі реального часу через Google Maps і Google Search. У 2020 році меседжінг як канал спілкування з брендами виріс на 45%, і такі компанії, як Apple, Facebook, Google, зараз активно розвивають цей напрям. Альфа-Банк Україна також приєднався до цього стриму і разом з партнером — компанією Zendesk, запустив ще один канал зв'язку зі своїми клієнтами.
Альфа-Банк Україна інтегрував чати підтримки в пошук Google і Google Maps
Альфа-Банк Україна, завдяки співпраці з Zendesk — міжнародним лідером у наданні рішень для клієнтської підтримки через цифрові канали, з минулого року успішно використовує єдину платформу чат-підтримки. Це дозволяє агентам банку швидко відповідати клієнтам усюди: в коментарях, сторіс, діректі та месенджері, в чатах додатків. Тепер агенти можуть робити це і в чаті пошуку або Google Maps.
Клієнти, знаходячи Альфа-Банк через Google Maps або Google Search, будуть бачити кнопку «Написати». Усі питання з таких чатів агенти банку отримуватимуть за допомогою тієї ж єдиної системи повідомлень і так само швидко відповідатимуть на них. При цьому середній час відповіді становить 1 хвилину.
Перший чат був отриманий через 2 хвилини після того, як банк підключив Google Business Messages. За тиждень було вже 250 чатів, у яких клієнти цікавилися про час роботи відділень, як зняти готівку в касі, погасити кредит або скористатися банкоматом тощо.
Банк націлений і далі розвивати різні онлайн-канали, щоб спілкування клієнтів з банком ставало максимально легким і приємним.
Коментарі