У лютому 2021 року компанія МАУ розглянула близько 15 тисяч запитів та оформила повернення на суму $2,5 мільйони. Про це йдеться у повідомленні компанії.
Наслідки карантину: За лютий МАУ повернула пасажирам $2,5 мільйона
Відшкодування за квитки
Усього ж за 11 місяців своєї діяльності в період пандемії з квітня 2020 року по лютий 2021-го включно МАУ повернула пасажирам понад $29 мільйонів.
Читайте також: МАУ з квітня компенсувала майже $22 мільйони за скасовані рейси
Що пропонує МАУ
Авіакомпанія нагадує, що окрім повернення коштів за невикористані квитки, авіакомпанія МАУ запропонувала пасажирам скасованих рейсів декілька варіантів на вибір:
- безкоштовне переоформлення квитка;
- промокод на суму вартості невикористаного квитка. Промокод діє 2 роки з моменту його виписки. Цей варіант дозволяє використати кошти на оформлення нового квитка.
Читайте також: Весняний локдаун і зупинка регулярних рейсів коштували МАУ $60 мільйонів
Страхування від COVID-19. Виплата до 50 тисяч гривень
Передісторія
Раніше авіакомпанія МАУ звернулася із відкритим листом до президента Володимира Зеленського, в якому просить про надання стабілізаційного кредиту та розстрочення заборгованості перед державними підприємствами «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» та Украерорух.
Стежте за цікавими та ексклюзивними матеріалами про вплив пандемії на економіку в телеграм-каналі «Економіка і коронавірус».
Коментарі - 1