Мегабанк долучилося до всеукраїнської інформаційної кампанії із захисту прав споживачів фінансових послуг «Знай свої права», яку проводить Національний банк у партнерстві з Уповноваженим Верховної Ради з прав людини.
4 березня 2021, 17:46
Мегабанк сприятиме поліпшенню фінансової обізнаності українців
Мета кампанії — покращити обізнаність громадян про права та обов’язки під час користування фінансовими послугами.
У межах інформаційної кампанії Національний банк спільно з партнерами розповідатиме українцям, які вони мають права як споживачі фінпослуг та куди звертатися у випадку їх порушення.
Мегабанк підтримав кампанію і виступив інформаційним партнером заходу.
Відповідні інформаційні матеріали про права та обов’язки споживачів фінансових послуг будуть протягом двох місяців з’являтися на офіційному сайті та на сторінках Мегабанку у соціальних мережах.
Джерело:
Мінфін
Коментарі