Стартувала Всеукраїнська інформаційна кампанія із захисту прав споживачів фінансових послуг «Знай свої права», яку проводить Національний банк у партнерстві з Уповноваженим Верховної Ради з прав людини. Мета кампанії — покращити обізнаність громадян про права та обов’язки під час користування фінансовими послугами.
Банк Кліринговий Дім став партнером кампанії із захисту прав споживачів фінпослуг, яку проводить Нацбанк
У межах інформаційної кампанії Національний банк спільно з партнерами розповідатиме українцям, які вони мають права як споживачі фінпослуг та куди звертатися у випадку їх порушення.
«Є чимало причин, чому українці з пересторогою користуються фінансовими послугами або не користуються ними взагалі. Це і пережиті кризи, і негативний споживацький досвід, і недостатня обізнаність про переваги користування фінансовими продуктами. Національний банк сьогодні має подвійну мету. Перша — встановити додаткові вимоги до фінустанов, які забезпечать їх прозорість щодо вартості послуг та добросовісну поведінку стосовно споживачів. Друга — сприяти ліпшій фінансовій обізнаності самих українців. Це обов’язкові складові для підвищення захищеності споживачів фінпослуг, а також для більшої залученості громадян до фінансової системи та активнішого користування послугами», — наголосив заступник Голови Національного банку Олексій Шабан.
Банк Кліринговий Дім підтримує Всеукраїнську інформаційну кампанію «Знай свої права». Ми сподіваємось, що це допоможе налагодити продуктивну та прозору взаємодію з клієнтами.
Кампанія проходитиме в березні-травні 2021 року в усіх регіонах України. Національний банк у межах кампанії запускає спеціальний лендинг «Знай свої права».
Коментарі