Від сьогодні UnexBank став партнером Всеукраїнської інформаційної кампанії із захисту прав споживачів фінансових послуг «Знай свої права».
UnexBank приєднується до кампанії із захисту прав споживачів
Кампанію проводить Національний банк у партнерстві з Уповноваженим Верховної Ради з прав людини з метою покращення обізнаності громадян про права та обов’язки під час користування фінансовими послугами.
UnexBank завжди ділиться з вами корисною інформацією, а з початком масштабної кампанії ще розповідатиме про ваші права як споживачів фінпослуг та куди звертатися у випадку їх порушення.
«Є чимало причин, чому українці з пересторогою користуються фінансовими послугами або не користуються ними взагалі. Це і пережиті кризи, і негативний споживацький досвід, і недостатня обізнаність про переваги користування фінансовими продуктами. Національний банк сьогодні має подвійну мету. Перша — встановити додаткові вимоги до фінустанов, які забезпечать їх прозорість щодо вартості послуг та добросовісну поведінку стосовно споживачів. Друга — сприяти ліпшій фінансовій обізнаності самих українців. Це обов’язкові складові для підвищення захищеності споживачів фінпослуг, а також для більшої залученості громадян до фінансової системи та активнішого користування послугами», — наголосив заступник Голови Національного банку Олексій Шабан.
Дзятко Дмитро, Голова Правління Юнекс Банк, також наголошує, що умови надання фінансових послуг у банку завжди були і будуть прозорими, а інформаційна підтримка щодо популярних питань та проблематик фінансових послуг стоїть нашою першочерговою метою комунікації у соціальних мережах та інших каналах зв’язку.
Кампанія проходитиме в березні-травні 2021 року в усіх регіонах України.
Національний банк у межах кампанії запускає спеціальний лендинг «Знай свої права».
Коментарі