Premium Direct — це дистанційний сервіс Преміального рівня, до якого долучилося вже 1000 клієнтів банку. Райффайзен Банк Аваль вдячний кожному за довіру та повсякчас розвиває Premium Direct для вас: покращує якість послуг та продуктів, впроваджує інновації, щоб стати банком, сервіси якого рекомендують найчастіше.
Банк вітає тисячного клієнта Premium Direct від Райфу та дарує йому смарт-гаджет
«Віримо, що ця перша тисяча клієнтів покладе початок безперервному розвитку якісних фінансових відносин», — Руслан Галушко, начальник управління розвитку Преміум банкінгу.
Як допомагає Premium Direct розповідає Тетяна, тисячний клієнт сервісу: «Банк цінує мій час. Я ніколи не сиджу на одному місці: завжди у відрядженнях, на бізнес-зустрічах по всьому місту. Тому вирішувати фінансові питання хочеться онлайн.
Завдяки дистанційному сервісу Райфу Premium Direct я можу це зробити, де б я не була. Нову платіжну картку мені доставили прямо додому, а з появою персонального менеджера мої запити до банку вирішуються швидко, ефективно та онлайн".
Долучайтеся до Premium Direct від Райфу та самі оцініть всі переваги преміального сервісу.
Коментарі