Щороку Mastercard відзначає в Україні банки за особливі досягнення в межах події Mastercard Day. Українське провідне видання Forbes і Mastercard у спільному спецпроєкті запитали в банкірів, чим вони жили у цьому незвичайному році та чого чекати у 2021-му на фінансовому ринку країни.
Мистецтво преміального банкінгу — Mastercard Day Awards 2020
Ukrsibbank BNP Paribas Group, який вже шостий рік поспіль визнано найкращим сервісом Premium Banking в Україні за версією Mastercard відзначено у номінації Мистецтво преміального банкінгу.
Для успішної побудови premium-напряму Ukrsibbank знадобилося близько шести років. Сьогодні premium-сегмент Ukrsibbank має мережу зі 130 відділень по всій Україні, пропонує клієнтам персоналізований підхід та експертну консультацію досвідченого менеджера щодо різних фінансових питань. Окрім того, банк надає можливість бронювати кімнати переговорів безпосередньо у відділеннях по всій країні для особистих потреб, безкоштовно знімати готівку за кордоном і відвідувати закриті заходи.
Попри те, що карантин вніс корективи у діяльність Ukrsibbank, команда гнучко й оперативно відреагувала на зміни. Банк спрямував максимум зусиль на зручне та швидке дистанційне обслуговування, запустив функцію комунікації у персональному чаті з менеджером і забезпечив можливість проводити всі необхідні фінансові операції віддалено. Для premium-клієнтів тепер доступне тестування на COVID-19 безпосередньо в аеропорті Бориспіль, а також оновлена страховка для виїзду за кордон з розширеним покриттям послуг у разі коронавірусу.
Костянтин Лежнін, заступник голови правління з питань роздрібного бізнесу Ukrsibbank BNP Paribas Group: «Сьогодні для premium-сегмента ми плануємо розвивати тему сімейного банкінгу. Це дуже популярний напрям у світі, але в Україні ми будемо першими, хто запустить сімейні рахунки. Аби стало легше керувати спільними фінансами, ми запропонуємо випускати платіжні картки для дітей і разом використовувати привілеї в подорожах. Вже цьогоріч нашим клієнтам стане доступним рішення шведського стартапу Dreams, орієнтоване на покоління міленіалів, яке дозволяє клієнтам ефективно заощаджувати і краще орієнтуватися у своїх фінансових можливостях».
Коментарі