ПУМБ отримав срібло за найбільш ефективну рекламну кампанію в категорії «фінанси». Це вже третя поспіль перемога банку. Цьогоріч ПУМБ подав на розсуд журі рекламну кампанію «На старт, увага, марш за депозитом у ПУМБ!». За допомогою трьох відео маркетингова команда ПУМБ спільно з MullenLowe Adventa на прикладі різних клієнтських типажів показала, що зберігати та примножувати гроші з депозитом так само просто, як бігати. Головне – обрати найбільш зручний стиль бігу та накопичення.
ПУМБ отримав срібло Effie Awards Ukraine 2020 за рекламну кампанію по депозитах
Кампанія охоплювала одразу всю лінійку депозитних продуктів банку – депозити «Вільний», «Дохідний» та «Накопичувальний». Кожному виду вкладу відповідав окремий стиль бігу – швидкий спринт чи довготривалий марафон.
«Рекламна кампанія ПУМБ була спрямована на залучення депозитів від нових клієнтів шляхом зміни їхніх поведінкових патернів і упереджень щодо надійності і зручності зберігання грошей в банку, а не вдома. Сьогодні наші клієнти мають можливість відкривати депозит онлайн, можуть знімати й поповнювати свої заощадження 24/7, що дає можливість самостійно управляти своїми заощадженнями і вселяє впевненість у завтрашньому дні. Спільна робота команди роздрібного бізнесу ПУМБ з редизайну продуктової лінійки депозитів та зусилля маркетингової команди банку з промо депозитів дали очікувані результати: приріст нових клієнтів виріс у 4,8 рази, а приріст обсягу залучених депозитів склав 46%», — прокоментувала Наталія Демиденко, керівник управління маркетингових комунікацій та брендингу ПУМБ.
Effie Awards Ukraine – найавторитетніша нагорода у галузі маркетингових комунікацій в Україні. Маркетингові команди компаній-учасниць оцінювали провідні експерти України, які враховували ефективність, креативність та клієнтоорієнтованість.
Коментарі