Мінфін - Курси валют України

Встановити
15 грудня 2020, 15:06

ПУМБ — перший з українських компаній отримав срібну нагороду WARC Media Awards

Кейс «ПУМБ: Дані — кращий депозит» єдиний український проєкт, який отримав срібну нагороду міжнародної премії WARC Media Awards. Він посів друге місце у категорії Best Use of Data за визнання ролі даних у комунікаційній стратегії.

Проєкт реалізований банком у партнерстві з командами Data Science агенції «Медіа Партнерство Баїнг» і компанії Empower. Рекламна кампанія змагалася за першість із проєктами іменитих міжнародних мережевих агентств, таких як MediaCom та Dentsu, обійшовши PHD, Mindshare, McCann, MullenLowe Group. Крім України, срібло в цьому напрямку також отримали кейси із Китаю, Норвегії, Індонезії.

ПУМБ поставив амбітну ціль у 2019 році подвоїти результати із залучення депозитів у порівнянні з попереднім роком. Використання традиційної для України моделі медіапланування було недостатнім для розробки стратегії кампанії. Тому ПУМБ застосував data-driven підхід для підвищення ефективності комунікацій із новими клієнтами і зміцнення позиції на ринку B2C.

Модель прогнозування залучення нових клієнтів враховувала медіаактивність ПУМБ і конкурентів, а також зовнішні впливові чинники і дозволяла визначити внесок у кампанію кожного медіаканалу, фактори впливу на динаміку «нових клієнтів» по депозитних продуктах і їхній середній чек.

«Аналіз даних приносить цінність, коли результати, використовуються на практиці, тобто включені в розробку та коригування комунікаційної стратегії. Коли ми можемо на основі даних і експертизи команд будувати моделі кращого: продукту, сервісу, каналу зв’язку, аргументів комунікації. Наш кейс на практиці показує як чітке розуміння вкладу кожного медіаканалу у процес залучення нових клієнтів допомагає змоделювати ідеальний медіа спліт і підвищити ефективність рекламної кампанії – отримати максимальний відгук і знизити вартість залучення», — прокоментувала Наталія Демиденко, керівник Управління маркетингових комунікацій та брендингу.

Цей кейс демонструє, як аналіз історичних даних, конкурентного і економічного середовища, допомагає обрати оптимальний медіа-мікс, отримати максимальний відгук від клієнтів і досягти бізнес-цілі ПУМБ. Так, у 2019 році приплив «нових грошей» збільшився удвічі та сягнув рекордно високих темпів зростання — 140%.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися