Мінфін - Курси валют України

Встановити
14 грудня 2020, 16:14

Мегабанк розпочав приймати документи з порталу Дія

Мегабанк долучився до єдиного порталу державних послуг Дія. Завдяки цій співпраці для користувачів порталу – клієнтів Мегабанку спрощується банківське обслуговування та отримання державних послуг.

Мегабанк у співпраці з Харківською міською радою, Міністерством цифрової трансформації долучився до проекту, що дозволяє клієнтам користуватися спрощеною системою ідентифікації на порталах державних послуг і сервісів.

Так для власників ID-картки всі банківські операції у відділеннях Мегабанку проходитимуть у взаємодії з застосунком Дія. А це, зокрема, для фізичних осіб:

  • ідентифікація та верифікація клієнтів;
  • відкриття рахунків;
  • оформлення кредиту / депозиту;
  • оформлення кредитної картки, тощо.

Для представників юридичних осіб та ФОП:

  • ідентифікація та верифікація фізичних осіб при відкритті поточних рахунків юридичних осіб та фізичних осіб підприємців / при проведені повторної ідентифікації / зміні розпорядників рахунків або уповноважених осіб клієнтів;
  • при видачі готівки з поточного рахунку з використанням грошової чекової книжки;
  • при внесенні готівки на поточний рахунок суб’єктів господарювання;
  • приймання та видача коштів в іноземній валюті суб’єктами господарювання;
  • надання банківських гарантій під час ідентифікації та перевірки повноважень посадових осіб клієнтів.

Мегабанк підтримує цифрову трансформацію в Україні, тому закономірно, що банк став партнером Дії. Завдяки цій співпраці для наших клієнтів, які мають ID-картки суттєво пришвидшиться та спроститься процес обслуговування. Копіювання та завірення стосів паперів відійдуть у минуле.

Приходячи до відділення Мегабанку за банківськими послугами, клієнт, який має паспорт у вигляді ID-картки, зможе зайти на смартфоні до застосунку Дія, натиснути на свій документ, де відображається QR-код та штрих-код, показати ідентифікаційний номер під штрих-кодом працівникові банку. Після введення цього номеру до банківської системи не потрібно сканувати, копіювати та засвідчувати документи, що посвідчують особу.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
сторінку переглядає 1 незареєстрований відвідувач.