Альфа-Банк Україна постійно шукає додаткові можливості для підтримки малого та середнього бізнесу. Заради комфорту і економії часу клієнтів, банк розширив перелік послуг, які клієнти МСБ можуть отримати через дистанційні канали «Мій Бізнес Онлайн» і контакт-центр банку, без відвідування відділень.
3 грудня 2020, 17:50
Альфа-Банк Україна розширив можливості дистанційного обслуговування для клієнтів МСБ.
Зокрема, в інтернет-банкінгу «Мій Бізнес Онлайн» реалізовані такі нові можливості:
- оформлення зарплатно-карткового проекту, в тому числі випуск зарплатних карток,
- підключення/відключення послуги «Торговий еквайринг» і реєстрація торгових точок.
Також клієнтам стала доступна послуга дистанційного розгляду кредитних заявок (на суму до 2 млн грн) і прийняття рішення за ними.
Пропонуємо ознайомитися з усіма послугами, які клієнти можуть отримати через дистанційні канали обслуговування за посиланням.
Джерело:
Мінфін
Коментарі