Оператор ринку оренди житла Airbnb і сервіс доставки їжі та продовольчих товарів DoorDash напередодні роуд-шоу для інвесторів підвищили оцінки для своїх IPO: Airbnb — до $33 млрд, а DoorDash — до $28 млрд. Це свідчить про силу зростання на ринку нових випусків акцій, повідомляє The Wall Street Journal.
Airbnb і DoorDash підвищили оцінки для своїх IPO
Що відомо про IPO цих компаній
Для обох компаній роуд-шоу пройде не в режимі туру по США, а в онлайн-форматі, на зустрічах у Zoom з потенційними інвесторами.
WSJ зазначає, що Airbnb розпочне своє роуд-шоу у вівторок, 1 грудня, і розраховує виручити від $30 млрд до $33 млрд. «Це більше за первинну оцінку у $30 млрд», — зазначили експерти.
DoorDash розпочне роуд-шоу на день раніше, тобто сьогодні, 30 листопада, але компанія також підвищила діапазон з $25 до $28 млрд. «Як правило, компанії та їх андерайтери прагнуть встановити відносно консервативні початкові діапазони з можливістю потенційної ціни акцій на високому рівні або вище нього до початку торгів», — йдеться у повідомленні.
Airbnb і DoorDash вийдуть на лістинг у середині грудня.
Остаточні оцінки для IPO компанії та їх андерайтери визначать за підсумками зустрічей з інвесторами на роуд-шоу. Розміщенням паперів Airbnb займаються Morgan Stanley і Goldman Sach, DoorDash — Goldman і JPMorgan Chase.
Читайте також: Майданчик онлайн-продажів Allegro провів найбільше IPO в історії Польщі
Що відомо про самі компанії
Обидві компанії продемонстрували прибуток за підсумками останнього кварталу: Airbnb — після глибоких скорочень, DoorDash на фоні великого зростання виторгу.
Airbnb оцінювалася у $31 млрд в інвестиційному раунді 2017 року, але її ринкова вартість знизилася до $18 млрд на початку пандемії, коли подорожі світом фактично припинилися. «Попри це люди віддавали перевагу короткостроковій оренді житла й бронюванню. Сервіс відновив діяльність до літа, хоча і не повернувся на рівень до початку пандемії», — зазначає WSJ.
Гендиректор Airbnb Брайан Ческі залучив $2 млрд позикових коштів, скоротив маркетингові витрати, звільнив чверть співробітників компанії й тимчасово зупинив на невизначений час багато проєктів.
DoorDash завдяки пандемії наростила свою частку на американському ринку доставки їжі та продовольства. «Наразі це найбільший гравець ринку у цьому секторі», — наголошує WSJ. Ринкова вартість компанії зросла з $1,4 млрд у 2018 році до більш ніж $15 млрд у 2020-му.
Читайте також: 8 головних IPO осені, на які варто звернути увагу
IPO на американському фондовому ринку
Рекордні суми грошей, які залучають публічні компанії внаслідок нових випусків акцій у зв’язку зі зростанням високотехнологічних компаній змушують приватні компанії виходити на фінансові ринки.
Всього за цей рік на американських біржах під час 383 IPO компанії залучили понад $140 млрд.
«Це значно вище за попередній рекордний річний показник, встановлений на піку буму доткомів у 1999 році», — наголошує Dealogic, що проводить дослідження з 1995 року.
Читайте також: Технологічні компанії масово подають заявки на IPO
Коментарі