Приватбанк запустив нового бота в месенджері Telegram «POS-термінали Приватбанку», за допомогою якого клієнти послуги еквайрингу зможуть отримати інформацію за операціями в POS-терміналі, перевірити будь-яку транзакцію і отримати її параметри. Новий канал комунікацій з торговцями є насамперед еко-ініціативою, що дозволить економити витрати паперу та зупинити знищення лісів.
Приватбанк запустив бота для торговців, які користуються POS-терміналами банку
Як повідомили в банку, також новий сервісний бот дає можливість торговцям отримати допомогу та консультації від банку, повідомити про поломку POS-терміналу і переглянути статус поданої заявки. Щоб підключити бота, потрібно в месенджері Telegram набрати в пошуковому рядку «POS-термінали Приватбанку».
«Найближчим часом ми запускаємо програму навчання роздрібних торговців навичкам отримання інформації за допомогою телеграм-бота «POS-термінали Приватбанку» — говорить керівник напрямку по роботі з торговельними підприємствами Євген Васильцов. — Ми сподіваємося, що співробітники ТСП також будуть ставати «цифровими» і сучасними і зможемо спільно зменшувати витрата термопаперу в POS- терміналах.»
Для підтримки такої еко-ініціативи Приватбанк разом з компанією VISA відкрив спеціальну сторінку на корпоративному сайті з лічильником збережених дерев. А найактивніші користувачі телеграмбота «POS-термінали Приватбанку» отримують заохочувальні призи — екосумки.
У травні 2020 року Приватбанк почав установку оновленого програмного забезпечення в POS-терміналах, яке дозволяє в разі згоди клієнта відмовитися від друку чека для власника картки. Таким чином, сьогодні друкованими чеками користуються тільки ті клієнти, які купують гарантійний товар — побутову техніку, електроніку, одяг, взуття і т.д.
На сьогодні до такої еко-ініціативи підключено вже 80% мережі еквайрингу Приватбанку — а це понад 180 тис POS- терміналів. За підрахунками аналітиків банку, завдяки відмові від друку чеків за півроку клієнти банку зберегли вже близько 4 тис. дерев.
Коментарі