Мінфін - Курси валют України

Встановити
6 листопада 2020, 16:55

ПУМБ — один з переможців премії для роботодавців «Премія HR-бренд 2020»

Церемонія нагородження «Премії HR-бренд Україна 2020» відбулася в форматі онлайн-конференції 5 листопада 2020 року. Нагороди отримали компанії, які реалізували в 2019-2020 роках кращі програми по роботі з персоналом. Цьогоріч були розглянуті 40 проєктів від 33 українських та міжнародних компаній.

Проєкт «eNPS: Покращуємо досвід співробітників разом» розроблений з ініціативи команди Департаменту по роботі з персоналом ПУМБ. eNPS (скорочено від Employee Net Promoter Score) — це методологія, яка вивчає рівень лояльності співробітників. В результаті реалізації проєкту показник eNPS в ПУМБ збільшився на 12% (28-40); індекс задоволеності працівників роботодавцем зріс на 0,6 пункти (0,91-0,97); показники залученості, задоволеності, лояльності зросли кожен на 5%; плинність кадрів зменшилась на 5%.

З 2019 р. в банку була запроваджена Система управління досвідом співробітників. Впродовж минулого року було визначено 5 загальнобанківських фокусів, в рамках яких реалізовано більше 600 командних ініціатив – від покращення побутових умов праці до систем мотивації, тімбілдінгових активностей до кар’єрних переміщень в банку та покращення комунікації зі співробітниками.

Простежується кореляція показників eNPS і з результатами бізнесу. Зокрема, за результатами 2019 року прибуток на 1 співробітника зріс на 5%, показник річного прибутку перевиконаний на 21%. ПУМБ отримав рекордний за всю історію банку прибуток – 2,6 млрд грн.

«Чому у нас вийшло? По-перше, у нашого банку чудовий СЕО, який нас надихав і брав активну участь в проєкті. По-друге, ми використовували системний підхід до всього, що робили. І по-третє – наші співробітники дійсно були залучені до всіх ініціатив», — підкреслила заступник Голови Правління ПУМБ по роботі з персоналом Тетяна Костюченко.

Банк надає не лише всі соціальні гарантії, передбачені законодавством України, а й проводить навчання, надає медичне страхування, матеріально підтримує співробітників в разі стаціонарного лікування захворювання на COVID-19, впроваджує ініціативи, направлені на покращення корпоративного клімату та взаємодії.

У щорічному опитуванні 2019 року, в яке також були включені питання eNPS, взяли участь 89% співробітників. Додатково у 16 кількісних опитуваннях колеги надіслали 12 тисяч анкет та 8800 відкритих коментарів.

«Головна складова успіху цього проєкту – активна позиція самих співробітників. Ми бачимо, як змінюється корпоративна культура. Вчорашні детрактори перетворилися на сьогоднішніх драйверів змін у ПУМБ», – прокоментувала керівник Управління з розвитку бренду роботодавця, керівник проєкту eNPS Світлана Тихоненко.

Проєкт eNPS реалізується в банку з 2017 року і має на меті покращити умови та атмосферу праці для понад 8 тисяч співробітників ПУМБ.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися