Підприємець Чад Ельвартовскі, який раніше виручив чималі кошти від торгівлі криптовалютами, викупив круїзний лайнер Pacific Dawn, щоб облаштувати на ньому центр для криптовалютних компаній і розробників. Про це повідомляє Maritime Executive.
Колишній криптоінвестор перетворить океанічний лайнер на плавучий біткоїн-центр
Суть проєкту
Для свого нового проєкту компанія Ocean Builders, головним інвестором якої є Ельвартовскі, викупила лайнер Pacific Dawn у P&O Carnival Corporation. Після формальної зміни власника на початку листопада він буде перейменований на Satoshi.
«Новий центр стане технологічним інкубатором для підприємців, компаній і приватних осіб, що працюють з криптовалютами», – сподівається Чад Ельвартовскі.
Для розрахунків на лайнері Satoshi прийматимуться як біткоїни, так і фіат. Очікується, що перші резиденти з’являться на борту у 2021 році.
На кораблі розмістять ресторан, казино, аквапарк і комерційні приміщення. У житловому фонді 777 кают. Перші 200 з них продадуть на аукціоні з 5 по 28 листопада за ціною $25-50 тис.
Читайте також: Фінансовий супермаркет 2.0
Що таке seasteading
Seasteading – концепція створення постійного житла у морі, що розташоване поза юрисдикцією будь-якої держави.
Ельвартовскі свого часу надихнувся ідеєю «плавучих міст», або так званих «сістедів», бо його надихнула ідея звільнення суспільства від державного контролю.
Як зазначає Forklog, раніше Ельвартовскі зіткнувся з протидією влади Таїланду. На думку тайських урядовців, морський будинок, що розташовувався у 14 милях від Пхукета, «являв собою новий різновид загроз національній безпеці Таїланду».
Влада звинувачувала Ельвартовскі у посяганні на територіальну цілісність країни, яка передбачає покарання аж до смертної кари або довічного терміну.
Читайте також: Мінцифри ініціює поправки до Податкового кодексу для захисту власників криптовалют
Ще один нетрадиційний спосіб використання криптовалют
Відомий скандинавський бренд одягу та аксесуарів Fjällräven, що спеціалізується на випуску одягу для активного відпочинку і туристичного спорядження, використовує криптотехнологію нетрадиційним способом.
Будучи трендом верхнього одягу, компанія створила валюту Fox Coin, щоб не тільки підвищити впізнаваність, а й змусити людей частіше проводити час на природі. Їх актив побудовано на базі іншої криптовалюти Vatoms — проект називає себе цифровою презентацією об'єктів реального світу, що дає користувачам право володіти, ділитися і повертати придбані товари.
Спочатку фанати бренду можуть пройтися по різних університетах США в пошуку монет Fox Coins за допомогою своїх смартфонів, за аналогією із популярною грою Pokémon Go.
Натан Допп, глава американського підрозділу Fjällräven, прокоментував цю ідею, зазначивши, що проєкт спрямовано на підтримку активнішого і рухливішого способу життя, знайомство з новими територіями, проведення часу на свіжому повітрі.
Далі користувачі, які надають адресу своєї електронної пошти, отримують додаткові можливості для заробітку. Зокрема, учасники отримують посилання, по якому вони заходять в унікальний гаманець Fox Coin, де лежить актив. Потім користувачам даються приблизні координати інших гаманців, які вони можуть знайти за допомогою GPS.
Після цього користувачі можуть витратити свої монети Fox Coins на купівлю товарів бренду зі знижкою або навіть повну оплату покупки дрібніших товарів.
Даний проєкт — фантастичний приклад впровадження цифрових валют у мейнстрім без ризиків. Навколо цієї концепції, як і раніше, багато нерозуміння і побоювань, але подібні проєкти, ф'ючерси на біткоіни, ETF, опціони та інші альтернативи при купівлі криптовалют - це якраз те, що потрібно для підвищення використання і визнання цифрових активів.
Коментарі - 8
Судно пребывающее вне юрисдикции какого-либо государства с большой вероятностью не сможет зайти ни в один порт. Тоесть даже чтобы добраться до крипторая надо будет потратиться на какой-то транспорт в два конца. И чтоб потом вернуться на сушу — ещё раз в два конца.
Ну прибыл криптоинвестор на судно, ну потусил там недельку-две. Дальше что?
Учитывая что судно не может заходить в порты, всё, включая топливо надо будет доставлять другими судами. А это поднимет и без того недешувую цену проживания в этом пока непонятного уровня отеле-на-воде.