Один з найбільших банків США Bank of America (BofA) випустив цифровий інструмент під назвою Life Plan, який допоможе клієнтам ставити і відстежувати свої короткострокові і довгострокові фінансові цілі. Про це повідомляється на сайті PaySpace magazine з посиланням на банк.
Bank of America презентував новий сервіс фінансового планування
Що може новий сервіс
Life Plan дає змогу клієнтам досягати цілей, виходячи з їхніх життєвих пріоритетів. Сфери інтересів різноманітні — фінанси, сім'я, здоров'я, дім, робота, дозвілля, пожертвування.
Користувачі можуть створювати і коригувати фінансові цілі в режимі реального часу і потім в додатку відстежувати їх прогрес, отримуючи персональні рекомендації по поступовому досягненню.
Клієнти також можуть отримати інформацію від експертів, призначивши особисті або онлайн-зустрічі для обговорення своїх цілей і стратегій.
Читайте також: Новий сервіс для підприємців — мобільний платіжний термінал, який замінить касовий апарат
Топ-5 фінансових цілей клієнтів
Під час пілотного запуску клієнти поставили в п'ятірку основних такі фінансові цілі:
- бюджет і заощадження (32%);
- пенсійні накопичення (31%);
- купівля будинку (30%);
- економія на великі покупки (30%);
- поліпшення кредитоспроможності (28%).
Параметри сервісу
Запуск сервісу відбувся після 8-місячного тестового періоду, в якому взяли участь майже 80 тис. осіб.
Сервіс Life Plan доступний англійською та іспанською мовами в мобільному додатку та на сайті BofA.
Life Plan інтегровано з віртуальним помічником банку Erica і програмою лояльності BofA.
Читайте також: SWIFT запускає новий сервіс для міжнародних переказів
Коментарі