Станом на 1 вересня 2020 року українська компанія Likar Online обслуговує понад 100 тис. осіб, що на 25% більше, ніж у червні цього ж року.
Підсумки літа 2020: сервісом Likar Online користуються вже понад 100 тис. осіб
Сервіс телемедичних послуг Likar Online надає можливість отримувати дистанційні консультації лікарів у режимі 24/7. Жителі України можуть звернутися за кваліфікованою медичною допомогою з будь-якої точки світу.
Підвищення попиту на онлайн-консультації лікарів обумовлено декількома факторами. І головна причина – це, звичайно, пандемія коронавируса, яка охопила весь світ. Люди змушені не тільки пристосовуватися до нових форматів праці та навчання, але також йти в ногу з інноваційними технологіями, які допомагають покращувати якість життя в умовах, що склалися.
Сервіс Likar Online допомагає залишатися на зв'язку з лікарем без необхідності відвідувати клініку. Послуги користуються попитом, в першу чергу, серед пацієнтів, які:
- Хочуть отримати консультацію лікаря з питань, де не потрібується огляд пацієнта (ГРВІ, отруєння, алергічні реакції; допомога в розшифровці аналізів; рекомендації з догляду за дитиною тощо).
- Хочуть отримати «другу думку» щодо захворювання, яке діагностували інші фахівці.
- Живуть у віддалених регіонах і не мають можливості отримати консультацію вузького спеціаліста за місцем проживання.
- Вирушають на відпочинок і хочуть заздалегідь подбати про те, щоб мати змогу зв'язатися з лікарем з будь-якої точки країни або світу в цілому.
- Вирушають за кордон і в разі виникнення проблем зі здоров'ям хочуть мати можливість отримати консультацію лікаря на рідній мові.
Середній час очікування відповіді лікаря чергової лінії Likar Online становить – 3,5 хвилини, що формує унікальну пропозицію на українському ринку телемедичних послуг. Згідно з опитуванням, понад 93% користувачів сервісу задоволені результатом отриманих онлайн-консультацій.
Коментарі - 1