Неможливо уявити сучасного підлітка, який не знає про YouTube, соціальні мережі та блогерів. Опитування компаній SurveyMonkey і Common Sense Media показало, що 75% підлітків дізнаються всі новини з соціальних мереж та YouTube. В тому числі 40% довіряє саме контенту блогерів та рівняється на їх діяльність. Блогерство вже давно перестало бути просто захопленням і стало повноцінною роботою. А розвиток соціальних мереж та платформ – наприклад, TikTok – дозволяє просто та швидко створити власний канал та генерувати контент.
Переможці проєкту «Моя кар’єра в Україні» опанували основи блогінгу
Спікерами курсу з блогінгу стали Катерина Левчук, SMM менеджерка Isobar, Віталій Гордієнко, автор та ведучий YouTube-каналу «Загін кіноманів» та Ніна Коробко, креаторка The Village, авторка каналу «Нина Коробко». Вони розповіли про свій досвід у блогінгу, про те як і з чого почати вести свій блог, як обрати тему та платформу та поділились лайфхаками щодо зйомки та монтажу відео.
У фіналі курсу учасники мали підготувати відео на тему вибору професії, користуючись отриманими знаннями та власною винахідливістю. Загалом учасники опублікували 11 відео, де розповіли про свої плани на майбутнє, враження від курсів та проєкту, описали свій вибір професії та проявили свої вміння та креатив.
Організатори курсу оцінили всі роботи та обрали три відео, з найвищими балами:
- Тамара Ілляшенко,
- Тетяна Ткаченко,
- Марія Зуйченко.
Авторки цих відео отримали «Набір юного блогера»: петличний мікрофон, штатив та освітлення.
Фінальна конференція проєкту «Моя кар’єра в Україні» та зустрічі підлітків з топ-менеджерами компаній відбудеться 23-24 вересня 2020 року онлайн.
За усіма новинами проєкту «Моя кар’єра в Україні» можна слідкувати у Телеграм-каналі та на сайті careerhub.in.ua.
Коментарі