В ході попередньої торгової сесії 2 вересня котирування Macy's виросли на 6%. Цьому сприяла публікація фінансової звітності фірми за квітень-червень 2020-го, відзначили аналітики LBLV.
Вартість акцій Macy's після публікації звіту виросла на 6%
Тож, Macy's все ще демонструє високі темпи приросту цифрових продажів, що склали 53%. Це більше половини сукупного обсягу порівнянних продажів, що впали на 34,7% і навіть обігнали прогнози ринку.
Інші фінансові показники компанії
Скоригований збиток фірми, розмитий на одиничну акцію, виявився набагато менше очікуваних $1,77, склавши $0,81. Macy's сповістила, що її витрати на загальні, адміністративні та комерційні потреби досягли $1,4 мільярда. Це на $779 мільйона менше значення, зафіксованого за підсумками другого звітного періоду 2019-го.
Сумарна виручка компанії також виявилася вище прогнозованих $3,48 мільярда, досягнувши $3,56 мільярда.
За словами менеджерів фірми, вони задоволені підсумками другого кварталу і в якості пріоритетного напрямку діяльності зараз визначають результативне проведення сезону знижок в другій половині року.
Вплив пандемії на бізнес Macy's
Ще до того, як коронавірусна епідемія змусила фірму зупинити роботу своїх торгових центрів, у неї були складнощі з реформуванням своєї діяльності.
За три перших місяці 2020 року продажі компанії знизилися на 45%, що змусило її скоротити близько 3,9 тисячі працівників, як і становлять 3% від загального розміру її штату. Нехай в наступному кварталі і намітився підйом продажів, повноцінного відновлення Macy's в недалекому майбутньому очікувати не варто, так як сумнівно, що покупці повернуться в магазини раніше, ніж закінчиться пандемія.
Беручи до уваги дуже високу невизначеність щодо продажів, у компанії не було інших варіантів крім залучення нових коштів. Протягом червня Macy's зуміла отримати кредит в $4,5 мільярда, за який заставою стала головним чином її нерухомість на території великих американських міст. За рахунок цього компанії вдалося уникнути потенційного банкрутства.
За словами фіндиректора торгової мережі, у неї ще вистачає нерухомості для того, щоб залучити ще стільки ж коштів, якщо буде потрібно. І все ж в подібній ситуації котирування Macy's зі старту 2020-го впали приблизно на 60%.
Потенційний вихід з кризи
У Macy's є тільки одна можливість впоратися з нинішнім кризовим періодом. Це посилення сегмента торгівлі через Мережу і зменшення залежності від традиційних торгових точок. У цій сфері компанія вже встигла показати деякі успіхи.
Протягом трійки наступних років фірма має намір здійснити реструктуризацію, в процесі якої будуть закриті 125 торгових точок, що приносять найнижчий прибуток, повідомляють експерти LBLV. Також Macy's активно вкладається в розвиток свого мережевого сегмента, проводить модернізацію магазинів і підвищує обсяги продажів продукції від виробників місцевого рівня.
Віктор Соколов, фінансовий аналітик LBLV.com.