У серпні Кредобанк відкрив два банківських відділення нового формату у двох бізнес-центрах Києва – бізнес-центрі «Леонардо» та торговельно-розважальному центрі «Ретровіль». Новий формат «відділення-кав’ярні» вирізняється комфортом, інноваційністю та гнучкістю підходу до клієнта залежно від типу його операції.
Кредобанк відкрив 2 відділення нового формату у Києві
Особливістю відділень нового формату є модульний принцип зонування залежно від складності та тривалості послуг, що надаються. Найближче до входу розташовуються зони найшвидшого сервісу – самообслуговування та відкриті каси для оплати банківських послуг, а також зона швидких консультацій загального характеру. Місця надання інших клієнтам знаходяться у більш приватному просторі далі від входу. Відділення у ТРЦ «Ретровіль», орієнтоване на звичайних клієнтів, має комфортні зони обслуговування та digital-зону із можливістю скористатися усім спектром сервісів самообслуговування банку. Відділення в бізнес-центрі «Леонардо» призначене насамперед для бізнес-клієнтів та обладнане комфортною кімнатою для переговорів, окремим простором для VIP-клієнтів та касою закритого типу, а також має можливість обслуговування клієнтів подібно до кафе. Обидва відділення мають затишну lounge-зону очікування, в якій можна посмакувати кавою та отримати доступ до мережі Інтернет.
«Новий формат відділень Кредобанку робить обслуговування клієнтів ще зручнішим та комфортнішим. Оптимальне планування зон дозволяє суттєво заощадити час клієнта і водночас забезпечити необхідну приватність та зручність при наданні послуг, які вимагають часу для клієнта. Всі нові відділення мають затишні зони очікування зі смачною кавою, а також можливість випробувати та скористатися сучасними сервісами самообслуговування, які працюють в банку», — говорить виконавчий директор напрямку управління мережею Кредобанку Оксана Стецьків.
Сьогодні мережа відділень Кредобанку налічує 74 відділення у 22 областях України та Києві.
Коментарі