Результати роботи за 1-ше півріччя 2020 року свідчать про продовження прибуткового розвитку небанківської фінансової групи Уніка Україна, до якої входять страхові компанії Уніка і Уніка Життя. Обсяг чистого прибутку групи до оподаткування склав 324,49 млн грн (Уніка − 267,02 млн грн, Уніка Життя − 57,47 млн грн), що перевищує аналогічний показник за 6 місяців 2019 року.
Успішні результати роботи Уніка Україна за перше півріччя 2020 року
Основні фінансові показники 1-го півріччя 2020 року
Обсяг премій Страхової компанії Уніка за 6 місяців поточного року складає 1 210,8 млн грн, що на 9 % перевищує аналогічний показник за 6 місяців 2019 року.
Найбільші темпи зростання страхових премій продемонстрували: добровільне медичне страхування +6,5% — до 338,9 млн грн та страхування майна +11,7% до 128,7 млн грн (+11,7%).
Портфель Уніка продовжує бути збалансованим − за результатами 1-го півріччя частка премій у моторних видах страхування складає 37 %, майнових – 25 % та особових видах – 38 % портфелю.
Сума страхових виплат у 1-му півріччі 2020 року становить 440,7 млн грн.
Страхові резерви компанії складають 1,3 млрд грн. Активи, які приймаються для покриття страхових резервів, на 83 % перевищують страхові резерви і складають 2,4 млрд грн.
Фактичний запас платоспроможності становить 695,7 млн грн і перевищує нормативний на 83 %, що дозволяє компанії виконувати зобов'язання перед клієнтами вчасно і в повному обсязі. Власний капітал Страхової компанії Уніка складає 716,1 млн грн.
Загальний обсяг страхових премій компанії Уніка Життя за 6 місяців 2020 року складає 328,0 млн грн.
Страхові виплати компанії Уніка Життя за 6 місяців 2020 року склали 11,2 млн грн, обсяг викупних сум, перерахованих клієнтам, склав 4,2 млн грн.
Власний капітал компанії Уніка Життя становить 465,8 млн грн. Активи за 6 місяців 2020 року зросли на 0,3 % в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року і складають 1,3 млрд грн. Загальна сума резервів на 30.06.2020 склала 822,3 млн грн. Фактичний запас платоспроможності компанії становить 464,7 млн грн. і перевищує нормативний показник в 11 разів.
Страховий захист для клієнтів Уніка в умовах пандемії
Уніка Україна приділяє велику увагу наданню якісного сервісу своїм клієнтам, особливо в умовах пандемії коронавірусу. В період 1-го півріччя в Уніка зареєстровано 88 випадків захворювання вірусом Covid-19 застрахованих клієнтів, з яких на поточному лікуванні знаходиться 44 особи, одужали – 44. У 374 клієнтів із підозрами на Covid-19 за результатами ПЛР-тестування діагноз не підтвердився.
Кожен клієнт, що звертався до Асистансу Уніка із підозрою на Covid-19, отримував персонального координатора від страхової компанії на період хвороби. Координатор щоденно проводив моніторинг стану клієнта та його потреб. Згідно рішення Страхової компанії Уніка медикаментозне симптоматичне супроводження у випадках підтвердженого діагнозу Covid-19 надається незалежно від умов договору добровільного медичного страхування.
Летальних випадків, пов’язаних з Covid-19, серед застрахованих осіб корпоративних клієнтів з медичного страхування в Уніка немає.
Нажаль два летальних випадки внаслідок захворювання вірусом Covid-19 відбулися з клієнтами, що були застраховані в компанії Уніка Життя Згідно умов договору родичам потерпілих здійснені страхові виплати без затримок і в повному обсязі.
Медичний та Технічний Асистанс Страхової компанії Уніка обслуговує клієнтів в режимі 24/7
В першому півріччі 2020 року, Медичний асистанс Уніка обробив понад 374 тисячі звернень; більше 98 тисяч звернень було опрацьовано Технічним асистансом. Середній час очікування клієнтами на відповідь не перевищував 20 секунд.
Для зручних комунікацій з УНІКА клієнти мають можливість використовувати чат-боти UNIQAua в месенджерах Viber та Telegram, кабінет клієнта на сайті компанії та мобільний додаток з медичного страхування MyUNIQA.
В Уніка працює сервіс онлайн-продажів, де клієнти можуть самостійно придбати електронні договори страхування ОСЦПВ, ДСЦПВ, застрахувати квартиру і оплатити онлайн на сайті www.uniqa.ua. Також Уніка додає зручний сервіс для бажаючих придбати поліс страхування каско – в липні поточного року компанія починає продажі Е-Каско.
Також Уніка спростила і перевела в цифровий режим більшість можливих процесів і документів, що стосуються врегулювання страхових подій. Компанією було прийнято рішення про здійснення виплат на підставі електронних копій документів (там, де це законодавчо можливо).
У рамках корпоративної соціальної відповідальності Страхова компанія Уніка почала проєкт «Відмова від пластику» разом зі своїм одним з найбільших корпоративних клієнтів в медичному страхуванні – компанією «Нова Пошта». Ця ініціатива наддасть можливість не забруднювати навколишнє середовище, уникнувши виробництва більш ніж 23 тисяч карток, що дорівнює 115 кг пластику, який згодом потребує утилізації. Окрім того, в даному проєкті реалізуються вимоги щодо безконтактної передачі інформації, що на сьогодні є набуває особливої актуальності.
В березні цього року, на початку коронавірусного карантину, Уніка Україна приєдналася до благодійного проекту сервісу пасажирських перевезень Bolt з надання безкоштовних поїздок для медичних працівників. Більше 3 тис. медичних працівників скористалися безкоштовними поїздками від Уніка.
В квітні цього року в рамках соціального проекту за ініціативи Львівської ОДА Уніка почала забезпечення медичним страхуванням медиків Львівщини, які працюють із інфікованими пацієнтами на випадок захворювання на вірус COVID-19. Завдяки створеному в рамках проєкту стабілізаційному фонду, виплати отримали 32 медика, госпіталізовані до закладів охорони здоров’я з підтвердженим діагнозом та позитивним ПЛР тестом. Загальна сума виплат складає 480 тис. грн.
Уніка Україна продовжує працювати для Вас!
Коментарі