Харківський бізнесмен Олександр Ярославський готовий залучити $1 млрд інвестицій в Харківський авіазавод. Про це йдеться в заяві підконтрольної йому групи DCH, передає Liga.net.
Ярославський готовий вкласти $1 мільярд інвестицій у Харківський авіазавод
На що підуть гроші
«Із цієї суми $100 млн підуть на виплату боргів, $500 млн на добудову літаків, виробництво яких вже розпочато, і закладку нових, $400 млн — на програми розвитку», — сказано в заяві на сайті DCH.
Бізнесмен наголосив, що йому не важливий формат участі — купівля заводу чи приватно-державне партнерство.
Читайте також: Фонд держмайна отримав 200 об'єктів для подальшої приватизації
«Важливо не втратити час. Група DCH готова до відкритого обговорення своєї пропозиції і має намір докласти всі зусилля, щоб врятувати ХАЗ для Харкова і України», — ідеться в заяві Ярославського.
У якому стані підприємство
Боргові зобов'язання підприємства, в тому числі і перед державою, становлять 2 млрд грн. Борги по зарплаті — 235 млн грн.
Читайте також: Ярославський розставляє в банку Кредит Дніпро нових людей. Фінустановою керуватиме Сергій Панов
Що говорять у Кабміні
Прем'єр-міністр Денис Шмигаль під час робочої поїздки до Харкова заявив, що Кабмін не розглядає варіант передачі в концесію Харківського державного авіаційного виробничого підприємства.
«Концесія підприємства не розглядається і сьогодні не обговорювалася. Ми про це взагалі не говоримо. Тому що йдеться про розвиток державних підприємств і про ефективне управління ними», — підкреслив Шмигаль.
Раніше повідомлялося
- Раніше Ярославський пригрозив багатомільйонними позовами до українського уряду і розривом економічних відносин з Китаєм за зрив угоди про купівлю підприємства «Мотор Січ».
- 3 серпня компанія Бренкрофт Ентерпрайзез Лімітед, яка була єдиним акціонером банку Кредит Дніпро, передала 100% його акції Олександру Ярославському, власнику та президенту групи DCH.
Коментарі - 14
писать в СМИ — это только вредит «бизнесу» Игоря Валерьевича.
Ведь там кроме схематоза и убытков бюджету толком и писать не о чём.
Когда какой-то недальновидный прокурор открыл уголовное дело против одной из частных контор Бени, то Рябошапка получил по полной программе из Офиса президента и дело моментально закрыли.
Ну так это фирмы Бени «вымыли» эти средства на свои нужды…
А в новости и в комментариях пишут о Ярославском…
По тексту - «готов привлечь»
В заголовке - «готов вложить»
Возможно в редакции не видят никакой разницы в этих терминах...
Последний год - это самый веский аргумент во всех дискуссиях...
Плюсую...
что в замен ему предложили?
Во-вторых, с тем крахом авиаперевозок на фоне краха туризма, еще очень долго выгоднее покупать никому не нужные самолеты, стоящие сейчас десятками тысяч по всему миру, чем начинать вкладывать в строительство того, на что еще нужно постараться создать спрос, доказать что это безопасно летает и обслуживается — что стоит просто астрономических денег.
Имхо сейчас имеет смысл подумать вкладывать в масовое авиастроение конвеерное авиастроение малых самолётов, разрабатывать малые самолеты, обеспеченные такой же простотой и надежностью как автомобили, с автопилотом, управлением с земли искуственным интелектом и т.п. За этим будущее в ближайшие годы на фоне роста количества высоокооплачиваемых профессий, а падения цены людей на низкооплачиваемых, падения выгодности ручного труда, роста цены интеллекта.